BREAKING

0

Η μπαταρία, η ευκολία χρήσης και η μνήμη, τα κριτήρια των καταναλωτών για την αγορά smartphone

smartphone user

Ενώ οι κατασκευαστές smartphone συνεχίζουν με αμείωτη ένταση την κούρσα για την κατασκευή συσκευών με προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως η αναγνώριση προσώπου, η φωνητική βοήθεια ή η εικονική πραγματικότητα, οι ιδιοκτήτες smartphone αποτιμούν ως πιο σημαντικά τα βασικά λειτουργικά χαρακτηριστικά κατά την επιλογή ενός τηλεφώνου.

Αυτήν την εικόνα αποτυπώνει πρόσφατη έρευνα της εταιρείας “Morning Consult”, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας οι χρήστες φαίνεται να επιλέγουν μια συσκευή με πιο απλά κριτήρια και όχι αν οι συσκευές είναι εξοπλισμένες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση της έρευνας προς τους καταναλωτές, για το ποιους θεωρούν ως τους πιο σημαντικούς παράγοντες όταν αποφασίζουν ποιο τηλέφωνο θα αγοράσουν, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας (95%), η ευκολία χρήσης (93%), η μνήμη (90%) και η αντοχή (88%) είναι οι βασικές απαντήσεις.

Τα πιο προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως τα εργαλεία εικονικής πραγματικότητας (30%), ο γονικός έλεγχος (32%) και οι δυνατότητες αναγνώρισης προσώπου (33%), αξιολογούνται ως λιγότερο σημαντικά χαρακτηριστικά. Πάντως, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 ιδιοκτητών smartphone, το 41% των κατόχων απαντά ότι θα αγόραζε μια αναδιπλούμενη συσκευή. Η έρευνα, πάντως, σημειώνει ότι οι ίδιοι οι κατασκευαστές πρέπει να τονώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για smartphone με χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, που διαφοροποιούν τις συσκευές από τον ανταγωνισμό, όπως η αναγνώριση προσώπου και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Στο μεταξύ, η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι το 86% των ενηλίκων δηλώνει ότι έχει ήδη ένα smartphone στην κατοχή του. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν, κυρίως, τα smartphones τους για ό,τι έχουν σχεδιαστεί να κάνουν εδώ και χρόνια: το 31% δαπανά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του απαντώντας σε μηνύματα, το 17% λέει ότι χρησιμοποιεί τη συσκευή του ως επί το πλείστον για περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 13% κάνοντας τηλεφωνικές κλήσεις. Στα άτομα ηλικίας 18-29 ετών, η εικόνα διαφοροποιείται ελαφρά, με το 26% ξοδεύει το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα γραπτά μηνύματα και το 23% για την επικαιροποίηση της παρουσίας του στα social media. Στο μεταξύ, το 10% των ενηλίκων συνολικά ξοδεύει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου που αφιερώνει στο κινητό του, παρακολουθώντας περιεχόμενο βίντεο, ενώ το 2% απάντησε ότι χρησιμοποιεί τη συσκευή του για πλοήγηση με το GPS και το 1% τραβώντας φωτογραφίες και βίντεο.

0 Comment