23.6 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
More

    Η Samsung Electronics κατατάσσεται ανάμεσα στις 5 καλύτερες εμπορικές μάρκες παγκοσμίως!

    Η Samsung πέτυχε αύξηση της αξίας του εμπορικού της σήματος στα 91,4 δισεκατομμύρια δολάρια και αναγνωρίζεται για την προώθηση μιας συνεπούς στρατηγικής σχετικά με την εμπειρία των καταναλωτών, αλλά και την ηγετική της θέση σε τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το 6G και το AI

    H Samsung Electronics Co., Ltd. αναγνωρίστηκε από την Interbrand, μια παγκόσμια συμβουλευτική εταιρεία για εμπορικές εταιρείες, ως ένα από τα «Global Top 5» εμπορικά σήματα, για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η Interbrand δημοσιεύει κάθε χρόνο τη λίστα με τις «Καλύτερες Παγκόσμιες Εμπορικές Μάρκες». Στη φετινή λίστα, η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung έφτασε στα 91,4 δισεκατομμύρια δολάρια και αυξήθηκε κατά 4% σε ετήσια βάση.

    Το 2023, η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung αυξήθηκε σε όλους του επιχειρηματικούς τομείς, παρά την υποτονική ζήτηση που παρατηρήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο στον κλάδο της πληροφορικής. Σύμφωνα με την Interbrand, η αξιολόγηση της Samsung Electronics καθορίστηκε θετικά από τους παρακάτω παράγοντες:

    • Τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών σε ολόκληρο φάσμα των υπηρεσιών της εταιρείας, με βάση τη στρατηγική «One Samsung».
    • Το αυξημένο επίπεδο συνδεσιμότητας και οι βελτιωμένες εμπειρίες παιχνιδιών, μέσω του ευρύτατου χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρείας και του SmartThings.
    • Τον ρόλο της εταιρείας ως ηγέτη σε τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως το 6G και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η αυτοκινητοβιομηχανία, η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR).
    • Τη συνέπεια στις δράσεις της για την ενίσχυση της θέσης της σε θέματα ESG, μέσω δραστηριοτήτων που επικεντρώνονται στην οικολογική συνείδηση για όλες τις σειρές προϊόντων της.

    Ο Πρόεδρος του Παγκόσμιου Γραφείου Μάρκετινγκ της Samsung, YH Lee, δήλωσε σχετικά: «Χάρη στην υποστήριξη των πελατών μας σε όλον τον κόσμο, η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung Electronics συνέχισε να αυξάνεται σταθερά, παρά το συνολικά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Θα προσπαθούμε, πάντα, να είμαστε μια μάρκα που αγαπούν οι πελάτες της».

    Η αξία μάρκας καθορίστηκε με γνώμονα το SmartThings, την εμπειρία παιχνιδιών, τις καινοτομίες στον κλάδο και την θέση εταιρείας στον τομέα ESG

    Στο τέλος του 2022 και στο πλαίσιο του Global Marketing Office, η Samsung Electronics δημιούργησε το Κέντρο Direct-to-Consumer (D2C), προκειμένου να παρέχει μια ολοκληρωμένη online και offline εμπειρία. Επίσης, η εταιρεία διαθέτει το Κέντρο CX MDE, το οποίο είναι υπεύθυνο για την ενίσχυση της εμπειρίας πολλαπλών συσκευών, για την αύξηση της συνέργειας μεταξύ των προϊόντων και τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των χρηστών.

    Οι συνέργειες της εταιρείας αποτέλεσαν σημαντικό παράγοντα που οδήγησε στην αύξηση της αξίας της μάρκας της Samsung κατά το προηγούμενο έτος. Με βάση το SmartThings, το οποίο παρέχει ενοποιημένη εμπειρία συνδεσιμότητας, η Samsung ενισχύει περαιτέρω τις ανοικτές συνεργασίες για τη σύνδεση, όχι μόνο των δικών της προϊόντων, αλλά και διαφόρων συσκευών τρίτων μερών. Επιπλέον, οι συνεργασίες με διάφορες εταιρείες σε προϊόντα για κινητά, tablets, τηλεοράσεις, υπολογιστές και οθόνες παρέχουν στους χρήστες βελτιστοποιημένη εμπειρία παιχνιδιού.

    Η Samsung συνεχίζει να επενδύει σε κορυφαίες μελλοντικές τεχνολογίες, όπως το 5G και το 6G, η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοκινητοβιομηχανία, που θα ενδυναμώσουν τους χρήστες στο μέλλον. Στον τομέα των ημιαγωγών, η εταιρεία αναγνωρίστηκε για τις λύσεις της στον κλάδο, όπως η DDR5 DRAM κατηγορίας 12nm και για την ενεργή αντιμετώπιση των πολλά υποσχόμενων βιομηχανιών από την τεχνητή νοημοσύνη έως την αυτοκινητοβιομηχανία και τις κινητές συσκευές.

    Το ESG αποτέλεσε, επίσης, καθοριστικό παράγοντα στην τελική αξιολόγηση της Samsung, καθώς οι δραστηριότητες που εντάσσουν την οικολογική συνείδηση στα προϊόντα της έχουν σημαντικό αντίκτυπο. Οι προσπάθειες της εταιρείας περιλαμβάνουν την αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, όπως τα πλαστικά από τα δίχτυα αλιείας, το γυαλί και το αλουμίνιο στις σειρές Galaxy S23 και Galaxy Z Flip5 και Fold5, την ανοιχτή αδειοδότηση της τεχνολογίας τηλεχειρισμού ηλιακών κυττάρων που χρησιμοποιείται στις τηλεοράσεις, τη συνεργασία με την Patagonia για το φίλτρο Less Microfiber™ Filter για πλυντήρια ρούχων και την εισαγωγή ενεργειακής λειτουργίας AI στο SmartThings Energy.

    Αναγνωρισμένες προσπάθειες της Samsung σε κάθε επιχειρηματικό τομέα

    Κινητές συσκευές:

    • Η καινοτομία της κάμερας της σειράς Galaxy S23, με βάση τις πληροφορίες των πελατών
    • Το λανσάρισμα της καμπάνιας «Join the Flip Side» και η διατήρηση της ηγετικής θέσης στην κατηγορία των αναδιπλούμενων συσκευών.
    • Η συνεχής βελτίωση της προσβασιμότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών της, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας «Ambient Sound» στα Galaxy Buds.
    • Η εφαρμογή «Samsung Global Goals» για την κινητοποίηση της κοινότητας Galaxy και την ενημέρωσή της σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης των Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης.

    Δίκτυα:

    • Η πρωτοπορία στην καινοτομία του 5G, μέσω της τεχνικής ηγεσίας, όπως το εικονοποιημένο δίκτυο Radio Access 5G (vRAN) και το ανοιχτό RAN.
    • Η ενίσχυση της θέσης της στον κλάδο 5G, μέσω ισχυρών συνεργασιών με παγκόσμιους φορείς τηλεπικοινωνιών Tier 1.
    • Η επικοινωνία των πτυχών βιωσιμότητας της τεχνολογίας δικτύου 5G της Samsung.

    Visual Display:

    • Η παραμονή σε ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά, μέσω της συνεχούς παροχής καινοτόμων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των Neo QLED 8K και Micro LED.
    • Η ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στον κλάδο των παιχνιδιών, μέσω καινοτόμων προϊόντων, όπως το Odyssey Ark, το Samsung Gaming Hub και οι συνεργασίες με κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες streaming παιχνιδιών.
    • Η ενίσχυση της προσβασιμότητας μέσω των συνεργασιών Relumino Mode[1] και RNIB (Royal National Institute for Blind People).

    Οικιακές Συσκευές:

    • Η διατήρηση της ηγετικής θέσης στην παγκόσμια αγορά οικιακών συσκευών, όπως τα ψυγεία και τα πλυντήρια ρούχων.
    • Η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη σε όλον τον κύκλο ζωής του προϊόντος, με βάση τις πληροφορίες των πελατών.
    • Η δημιουργία ενός νέου ρόλου για τις οικιακές συσκευές με τα προϊόντα Bespoke και η διεκδίκηση του βραβείου καινοτομίας CES, το βραβείο iF Desing Award και άλλα.

    Ημιαγωγοί:

    • Η παροχή πρωτοποριακών λύσεων στον κλάδο, όπως η η DDR5 DRAM κατηγορίας 12nm, και η εδραίωση της ηγετικής θέση στην αγορά.
    • Η ενίσχυση των συνεργειών σε τομείς υψηλής ανάπτυξης, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοκινητοβιομηχανία.
    • Η επέκταση των εφαρμογών Exynos σε wearables και 5G.
    • Η ενίσχυση της αξιοπιστίας με αισθητήρες ISOCELL σε smartphones ναυαρχίδες από μεγάλους κατασκευαστές.
    • Η σταθερή ενίσχυση των επικοινωνιών ESG.

    Τα καλύτερα παγκόσμια εμπορικά σήματα της Interbrand συμπεριλαμβάνονται στη λίστα, σύμφωνα με την αξιολόγηση της αξίας κάθε εμπορικού σήματος, η οποία είναι αποτέλεσμα ολοκληρωμένης ανάλυσης των οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας, της επιρροής του εμπορικού σήματος στις αγορές των πελατών και της ανταγωνιστικότητας του εμπορικού σήματος. Πρόκειται για μια αξιολόγηση της αξίας των εμπορικών σημάτων με μια από τις μακροβιότερες ιστορίες στον κόσμο και αναγνωρίζεται ευρέως για την αξιοπιστία της.

    [1] Λειτουργία Relumino: μια λειτουργία προβολής που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τις οπτικές δυνατότητες των ατόμων με χαμηλή όραση, τονίζοντας συγκεκριμένα μέρη των βίντεο, όπως η αντίθεση, το χρώμα και η ευκρίνεια.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles