Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Και οι Κορεάτες έχουν αρχίσει να την παίρνουν. Έτσι, ο αντιπρόεδρος του τμήματος τηλεπικοινωνιών της Samsung Αυστραλίας, Tyler McGee, δε δίστασε να δηλώσει ότι η απαγόρευση πωλήσεων του Galaxy Tab στη χώρα, μετά τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η Apple για θέματα παραβίασης πατεντών, αποτέλεσε την καλύτερη διαφήμιση για την ταμπλέτα των Κορεατών. Η όλη υπόθεση, σύμφωνα με τον McGee, έχει κάνει το Samsung Galaxy Tab πασίγνωστο στη χώρα.
“Τελικά, η ευαισθητοποίηση των μέσων ενημέρωσης έκανε σίγουρα το Galaxy Tab 10.1 πασίγνωστο σε σχέση με το τι θα μπορούσε να είναι με βάση την επένδυση που κάναμε γι’ αυτό” αναφέρει ο ίδιος. Η Samsung Αυστραλίας μάλιστα, σε μία προσπάθεια να κεφαλαιοποιήσει τα “15 αυτά λεπτά δημοσιότητας” τοποθέτησε κάποιες “έξυπνες” διαφημίσεις “εκδίκησης” στις εφημερίδες της χώρας με το slogan “Η ταμπλέτα που η Apple προσπάθησε να σταματήσει”.
Η στάση της δε μας ξαφνιάζει, καθώς η κορεατική εταιρεία απολαμβάνει πλέον τους “καρπούς” της “δωρεάν διαφήμισης” μετά την απώλεια εσόδων που υπέστη, καθώς το Samsung Galaxy Tab έμεινε εκτός αγοράς, λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας του, για δύο περίπου μήνες.
Πηγή: The Register
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.