BREAKING

0

IFA 2020: Η Huawei δείχνει τη δέσμευσή της στην ευρωπαϊκή αγορά

Μπορεί η φετινή IFA 2020 να μην είχε καμία σχέση με τις προηγούμενες, όμως η Special Edition που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο είχε αρκετά πράγματα να μας πει. Η Huawei έδωσε δυναμικό “παρών” στην έκθεση και αυτή τη δύσκολη χρονιά, αποτελώντας μάλιστα τον μοναδικό major κατασκευαστή smartphones που είχε φυσική παρουσία με booth (στο οποίο υπήρχε ξεχωριστός χώρος και για τα νέα προϊόντα της Honor), ενώ παράλληλα πραγματοποίησε και συνέντευξη τύπου. Η εταιρεία θέλησε με αυτό τον τρόπο να δείξει τη δέσμευση και αφοσίωσή της της στους Ευρωπαίους καταναλωτές, αλλά και τη σημασία που δίνει συνολικά στην Ευρώπη το επόμενο διάστημα.

Το εντυπωσιακό boοth της Huawei ήταν ίσως το μόνο στη φετινή διοργάνωση που θύμιζε IFA προηγούμενων ετών. Παρόλο που η εταιρεία δεν παρουσίασε νέα προϊόντα στην έκθεση, το “παρών” έδωσε ένα μεγάλο μέρος της τρέχουσας γκάμας της εταιρείας.

Ανάμεσά τους τα P40 και P40 Pro, οι νεότερες ναυαρχίδες της εταιρείας, το Huawei MatePad Pro, το Huawei MateBook, αλλά και το Huawei P40 Lite 5G.

Η εταιρεία διοργάνωσε ωστόσο και συνέντευξη τύπου, όπου η λέξη commitment (“δέσμευση/αφοσίωση”) κυριάρχησε στην virtual ομιλία του Walter Ji, CEO Huawei Europe.

"Αντί να αναφέρω τις λεπτομέρειες των νέων προϊόντων μας, θα ήθελα να σας πω την πραγματική ιστορία της Huawei στην Ευρώπη” σημείωσε ο Ji. Για την εταιρεία, άλλωστε, η Ευρώπη αποτελεί μία αγορά στην οποία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα και, όπως σημείωσε συνεχίζει να επενδύει, ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο του Covid-19.

Υπενθύμισε π.χ. ότι η Huawei στην Ιταλία (την ευρωπαϊκή χώρα που επηρεάστηκε περισσότερο στην αρχή της παγκόσμιας κρίσης του Covid-19) επέτρεψε την ανταλλαγή πληροφοριών και πόρων μεταξύ ιταλικών νοσοκομείων, γιατρών και των Κινέζων ομολόγων τους, μέσω της τεχνολογίας της και της Welink cloud collaboration platform.

Αναφέρθηκε, ωστόσο, και στη στρατηγική 1+8+Ν της εταιρείας που αφορά ένα ολόκληρο οικοσύστημα προϊόντων, αλλά και υπηρεσιών και υποδομών που περιστρέφονται γύρω από αυτό. Σημείωσε μάλιστα την επένδυση άνω των 82 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έρευνα και ανάπτυξη τα τελευταία 10 χρόνια (η Huawei είναι ο πέμπτος μεγαλύτερος επενδυτής στον τομέα του R&D στον κόσμο).

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε φυσικά και στο AppGallery, το οποίο διαθέτει 460 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα και 700 συσκευές Huawei, με την εταιρεία να διασφαλίζει ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα προϊόντα της, παρά την απουσία υπηρεσιών Google.

Η εταιρεία υπενθύμισε σε όλους πόσο συνέβαλε στην οικονομία της ΕΕ χρηματοδοτώντας ευρωπαϊκές start ups, με τον Ji να σημειώνει ότι η Huawei αποτελεί ένα σημαντικό “γρανάζι” στην ευρωπαΪκή ανάπτυξη. Απασχολεί περισσότερα από 11.000 άτομα σε ολόκληρη την ήπειρο, διαθέτει δύο κεντρικά γραφεία (στην Πολωνία και τη Γερμανία) καθώς και 23 ερευνητικά κέντρα, ενώ μόνο το 2019 δημιούργησε περί τις 223.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη.

Ο Walter Ji ανακοίνωσε ακόμη το επερχόμενο άνοιγμα 50 νέων φυσικών καταστημάτων σε όλη την Ευρώπη, σε χώρες όπως η Ισπανία, η Γαλλία, το Βέλγιο, η Ιταλία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Από αυτά τα 50 καταστήματα, τα 8 θα είναι flagship, ενώ τα άλλα 42 είναι “experience stores".

"Θα προτιμούσαμε να κλείσουμε την Huawei, παρά να κάνουμε οτιδήποτε θα μπορούσε να βλάψει τα συμφέροντα των πελατών μας, προς όφελός μας", σημείωσε, τέλος, πραγματοποιώντας αναφορά στην προσοχή που δίνει η εταιρεία σε ζητήματα ιδιωτικότητας.

Να σημειωθεί ότι η Huawei ετοιμάζεται να μας παρουσιάσει νέα προϊόντα σε μερικές ημέρες στο συνέδριο προγραμματιστών της HDC (Huawei Developer Conference) που ξεκινάει στις 10 Σεπτεμβρίου.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)