BREAKING

7

Η ψευδαίσθηση της επιλογής

Πάμε στο super market. Και διαλέγουμε την τάδε μάρκα για το σαμπουάν μας, άλλη για το απορρυπαντικό, άλλη για την γατοτροφή, άλλη για το πρωινό, τη σοκολάτα ή τα αναψυκτικά μας.

Μάλιστα, λέμε στον εαυτό μας «μου αρέσει αυτό» και «δεν μου αρέσει στη γεύση εκείνο». Πηγαίνουμε στο super market και νομίζουμε πως έχουμε επιλογή, ανάμεσα σε εκατοντάδες μάρκες, χιλιάδων προϊόντων.

Τελικά, τι επιλογές έχουμε; Το παρακάτω pictographic κυκλοφορεί ευρέως στα κοινωνικά δίκτυα, εμείς το είδαμε στο Google+ και μας έπιασε μία μικρή κατάθλιψη. Ίσως γιατί πιστεύαμε πως αγοράζοντας διάφορα προϊόντα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, συμβάλλαμε στην καλύτερη οικονομική κατάσταση πολύ περισσότερων ανθρώπων απ’ ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Αν θέλετε να το δείτε σε πλήρη ανάπτυξη και να... απογοητευτείτε κι εσείς, κάντε κλικ πάνω στην εικόνα.

6 Comments

  • Stephanos
    30 Απριλίου 2012 at 23:26

    Πού να βρίσκεται άραγε ο «ελεύθερος ανταγωνισμός»; Οέο.

  • Miss
    30 Απριλίου 2012 at 10:00

    Το ξέρετε ότι σε κάθε μεγάλη εταιρεία υπάρχουν τμήματα εργαζομένων ανα brand. Προφανώς στηρίζουμε κάποιους ανθρώπους που εργάζονται εκεί… Τι έγινε? Τώρα ανακαλύψαμε τις πολυεθνικές????

  • Watcher
    29 Απριλίου 2012 at 13:28

    See the big picture, don’t think only for your self

  • Donald Iljazi
    29 Απριλίου 2012 at 12:59

    Είτε τα βγάζει μια εταιρία είτε 10, εγώ θα πάρω αυτό που μου αρέσει/συμφέρει. Την εταιρία θα σκεφτώ;

  • Watcher
    29 Απριλίου 2012 at 12:39

    Γιατί δεν κάνετε και μια χαρτογράφηση και στις τηλεπικοινωνίες; Και εκεί ολιγοπωλιο είναι: Vodafone, Deutsche Telekom, Telefonica… That” s the game my friends :(

  • Dimitris
    28 Απριλίου 2012 at 13:04

    Κι εδώ καταλαβαίνεις ποιοί κάνουν κουμάντο…