BREAKING

0

Ξεκινά η προβολή διαφημίσεων στο Instagram

Όπως είχε ανακοινωθεί προ μηνών, το Instagram θα γίνει το επόμενο, μεγάλο social network που θα προβάλλει διαφημίσεις στους χρήστες του, κάτι που δεν έκανε μέχρι τώρα στην τριετή ύπαρξή του. Με σημερινές δηλώσεις από επίσημα χείλη, η υπηρεσία επιβεβαίωσε πως η προβολή ads «ανάμεσα» στο περιεχόμενό της, με τη μορφή εικόνων αλλά και video, θα ξεκινήσει από την ερχόμενη εβδομάδα, τουλάχιστον όσον αφορά τους χρήστες από τις ΗΠΑ.

instagramads1

Σίγουρα αυτή η εξέλιξη δε θα ευχαριστήσει τα 150 εκατομμύρια των χρηστών του Instagram, όμως είναι ο μόνος τρόπος να αυξηθούν δραστικά τα έσοδα για την υπηρεσία. Άλλωστε, το Facebook ξόδεψε 1 δις πέρυσι για να την αποκτήσει, σε ένα deal που κρίθηκε ίσως άτοπο και όντως μέχρι στιγμής δεν έχει αποδώσει κέρδη στον Mark Zuckerberg. Η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το διάστημα απλώς προετοιμαζόταν το έδαφος και σχεδιαζόταν το πλάνο με βάση το οποίο οι διαφημίσεις θα πλασάρονταν στους χρήστες, χωρίς να τους «εκδιώξουν» από τη χρήση του Instagram και με όσο το δυνατόν μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη.

Φαίνεται πως θα τα καταφέρει, αφού οι πρώτες ενδείξεις παρουσιάζουν κάποιες διακριτικές διαφημίσεις, ενώ όπως δηλώνει ρητά η υπηρεσία, θα χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών προκειμένου να τους παρέχουν στοχευμένη διαφήμιση για αγαθά που πιθανότατα θα τους ενδιαφέρουν. Αυτά τα ads θα ξεχωρίζουν εύκολα από το υπόλοιπο περιεχόμενο χάρη στο ταμπελάκι «Sponsored» που θα υπάρχει δίπλα τους. Δείτε το σχετικό πρότυπο που δημοσίευσε το Instagram για να πάρετε μια ιδέα.

instagramads2

Επίσης το Instagram έχει ήδη κλείσει συμφωνίες με σημαντικά brands που θα προβάλλονται μέσω αυτού, συμπεριλαμβάνομένων των Adidas, Ben & Jerry's, Burberry, General Electric, Levi's, Lexus, Macy's, Michael Kors, PayPal και Starwood. Είναι δεδομένο, βέβαια, πως πολλοί ακόμα κολοσσοί θα ακολουθήσουν και πως επί τέλους θα αρχίσει να ρέει το ζεστό χρήμα στα ταμεία της εταιρείας. Και σύμφωνα με τους αναλυτές, το Facebook (και όλες οι υπηρεσίες που του ανήκουν) θα κατέχει το 1/3 των διαφημιστικών εσόδων από mobile πλατφόρμες στις ΗΠΑ, για το 2013. Φαίνεται πως η χρυσή συνταγή έχει βρεθεί και τα εκατομμύρια χρηστών μπορούν πιά να μετατραπούν άνετα σε δολλάρια...

0 Comment