Περισσότερες διαφημίσεις έρχονται στο Instagram και αυτή τη φορά, εισβάλλουν στα αποτελέσματα αναζήτησης της πλατφόρμας. Σε σχετική ανάρτηση αναφέρεται ότι η υπηρεσία έχει αρχίσει να επιτρέπει στις εταιρείες να εισάγουν διαφημίσεις στο feed που εμφανίζεται όταν o χρήστης πατά πάνω σε ένα post στα search results του Instagram. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης αναζητά αρώματα, η Meta θα επιτρέπει σχετικές διαφημίσεις.
Αυτή η αλλαγή βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο προς το παρόν, αλλά το Instagram σχεδιάζει να την εφαρμόσει παγκοσμίως μέσα στους επόμενους μήνες. Η ανάρτηση του Instagram αναφέρει αόριστα ότι οι διαφημίσεις θα «προσεγγίσουν άτομα που αναζητούν ενεργά επιχειρήσεις, προϊόντα και περιεχόμενο».
Παράλληλα, η εφαρμογή έχει συνεργαστεί με ορισμένα brands για να δοκιμάσει μια μορφή που θα δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να υπενθυμίζουν επερχόμενες εκδηλώσεις ή λανσαρίσματα. Αν ο χρήστης επιλέξει τις "διαφημίσεις υπενθύμισης" της εφαρμογής για ένα συγκεκριμένο γεγονός, θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις από το Instagram μία ημέρα πριν, 15 λεπτά πριν και όταν ξεκινήσει η μετάδοση. Αυτές οι υπενθυμίσεις θα εμφανίζονται όπως κάθε άλλη ειδοποίηση του Instagram συμπεριλαμβανομένου της οθόνης κλειδώματος.
0 Comment