Μετά από 13 χρόνια κυριαρχίας της Coca Cola, η Apple της αποσπά την πρώτη θέση στη λίστα των brands με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο.
Η Apple κατάφερε να ξεπεράσει για πρώτη φορά το δημοφιλές αναψυκτικό στην ετήσια έκθεση αποτίμησης της Interbrand, μετά από μία χρονιά με εντυπωσιακά έσοδα – που περιελάμβανε μεταξύ άλλων και μία ανακοίνωση-ρεκόρ (54.5 δισ. δολάρια) τον Ιανουάριο για το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Η εταιρεία βρισκόταν στην 8η θέση το 2011 και στη 2η πέρυσι, “σκαρφαλώνοντας” για πρώτη φορά στην κορυφή, ενώ η Coca Cola φέτος υποχώρησε στην τρίτη θέση της λίστας, με την Google να βρίσκεται πλέον στη δεύτερη.
Η Interbrand αποτιμά την αξία της Apple στα 98,3 δισ. δολάρια (28% περισσότερο απ’ ό,τι πέρυσι), με τις υπόλοιπες εταιρείες που βρίσκονται στην 1η δεκάδα να εμφανίζονται στον πίνακα που βλέπετε.