13.7 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
More

    Καθυστέρηση πτήσης; Δες πώς θα κάνεις «παιχνιδάκι» τις διαδικασίες αποζημίωσης!

    Έχω περάσει πολλές ώρες από τη ζωή μου, γράφοντας email σε αεροπορικές και κάνοντας τηλεφωνήματα σε διάφορες …γλώσσες, διεκδικώντας αποζημιώσεις. Και όχι πάντα με επιτυχές αποτέλεσμα… Όχι, δεν είναι θέμα γκαντεμιάς, σε όλους κάποια στιγμή θα τύχει να ακυρωθεί μία πτήση ή να καθυστερήσει ή να τύχει περίπτωση overbooking. Στατιστικά, όσο περισσότερο ταξιδεύεις, όλο και θα συμβεί μία τέτοια “ατυχία”. Κάπως έτσι έχει γίνει και με μένα, όμως στην πιο πρόσφατη σχετική εμπειρία μου – και πιο ανώδυνη από ποτέ – αντιλήφθηκα πως, αν είχα γνωρίσει την AirHelp νωρίτερα, θα είχα γλιτώσει πολύ χρόνο, νεύρα αλλά και χρήματα!

    airport

    Ήταν ένα ταξίδι στην Ιταλία που με ταλαιπώρησε λίγο παραπάνω. Ωραία πέρασα δε λέω, και τις πίτσες μου έφαγα και τα aperitivo μου απόλαυσα, αλλά προς το τέλος ήρθαν τα περίεργα. Καθυστέρηση στην πτήση επιστροφής, απουσία από τη δουλειά την επόμενη μέρα, γκρίνια από το αφεντικό (ξέρεις πώς είναι αυτά), τηλεφωνήματα από πελάτες που τους χρωστούσα πράγματα αλλά και χρέωση roaming (ναι, τότε υπήρχε ακόμη). Δεν άντεχα άλλο… Ήθελα τουλάχιστον να μην ταλαιπωρηθώ στην αποζημίωση. Και κάπως έτσι, μέσω του μαγικού και αγαπημένου Google search, γνώρισα την AirHelp.

    Τα πράγματα μετά έγιναν πάναπλα. Και αν το “έχεις με την τεχνολογία” λίγο όπως εγώ, τα apps της AirHelp μου έλυσαν τα χέρια και ξεμπέρδεψα, κερδίζοντας ό,τι άλλες φορές είχα χάσει: Το χρόνο, την ηρεμία μου και πολύτιμα χρήματα, σε εποχές που δε μου περισσεύουν κιόλας – σε ποιον δε συμβαίνει άλλωστε;

    Μετά την επιστροφή μου, το έψαξα λίγο παραπάνω. Και έμαθα ότι, κάθε χρόνο, οκτώ εκατομμύρια επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως, μόνο ένα 2% προχωρά σε αναζήτηση αποζημίωσης; Γιατί κι εσύ να το αφήσεις να περάσεις έτσι; Η AirHelp είναι εδώ, για να τα κάνει όλα ευκολότερα, ώστε να μη χάσεις ξανά χρήματα για έναν τέτοιο λόγο και να διεκδικήσεις τα νόμιμα δικαιώματά σου.

    AirHelp: Τέσσερα χρόνια ιστορίας, τρία εκατομμύρια επιβάτες στις υπηρεσίες της

    Όλα ξεκίνησαν το 2013 όταν το startup της AirHelp ξεκίνησε τη λειτουργία του. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει βοηθήσει περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες, έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους. Τo 2014, η AirHelp δημιούργησε τη δωρεάν εφαρμογή της η οποία είναι διαθέσιμη για iOS και Android, ενώ πριν λίγο καιρό εγκαινίασε την πρώτη, σε διεθνές επίπεδο, εφαρμογή Boarding Pass Scanner, η οποία αυτοματοποιεί και αναλαμβάνει την ταλαιπωρία της διαδικασίας αποζημίωσης για τους επιβάτες που έχουν υποστεί καθυστέρηση ή ακύρωση της πτήσης τους.

    boarding pass scanner 2

    Boarding Pass Scanner

    Η εφαρμογή Boarding Pass Scanner δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ελέγχουν την αποζημίωση που θα έχουν λόγω καθυστέρησης της πτήσης τους απευθείας από την πύλη επιβίβασης και τους επιτρέπει άμεσα να προβαίνουν σε αξίωση της αποζημίωσης που τους αναλογεί. Για να χρησιμοποιήσουν αυτή τη νέα λειτουργία, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να σκανάρουν το barcode που βρίσκεται πάνω στην κάρτα επιβίβασης με την ενσωματωμένη κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου.

    Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη έρχεται ως μια νέα προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα δωρεάν εφαρμογή AirHelp, η οποία αποτελεί την περισσότερο κατεβασμένη και διαδεδομένη παγκοσμίως εφαρμογή για αποζημιώσεις λόγω καθυστέρησης πτήσεων. Όχι μόνο παρέχει στους επιβάτες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το αίτημα τους για αποζημίωση, αλλά η εφαρμογή Boarding Pass Scanner επιτρέπει επίσης στους επιβάτες να προσθέτουν περισσότερες από μία κάρτες επιβίβασης ταυτόχρονα, διατηρώντας τις οργανωμένες και αρχειοθετημένες – η εφαρμογή είναι ιδανική για οικογένειες και για όσους ταξιδεύουν σε ομάδες. Λειτουργεί άψογα με το υπόλοιπο κομμάτι της εφαρμογής AirHelp, η οποία προσφέρει, επίσης, στους επιβάτες δωρεάν συμβουλές για τα δικαιώματα των καταναλωτών, σε περίπτωση που η πτήση τους καθυστερήσει, ακυρωθεί ή υπάρξει overbooking.

    airhelp boarding pass scanner

    Herman: Ο πρώτος δικηγόρος τεχνητής νοημοσύνης

    Νωρίτερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε, η AirHelp παρουσίασε το Herman, τον πρώτο δικηγόρο τεχνητής νοημοσύνης, ο οποίος σχεδιάστηκε ειδικά για να βοηθήσει στη διαδικασία διεκδίκησης  αξιώσεων με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.

    Ο Herman σχεδιάστηκε τα τελευταία τέσσερα χρόνια από το νομικό τμήμα της AirHelp και τους καλύτερους μηχανικούς τεχνολογίας. Κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του, τροφοδοτήθηκε με νομικές γνώσεις και εμπειρία από χιλιάδες δικαστικές διαδικασίες σε σχεδόν 30 χώρες. Η χρήση του μειώνει το χρόνο που απαιτείται για τη διεκδίκηση ενός αιτήματος κατά 1200% αλλά και σημαντικά το κόστος της νομικής υπηρεσίας, καθιστώντας τον πιο προσιτό για εκείνους, που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να παραιτηθούν από τη λήψη νόμιμων μέτρων.

    Κι αν σου τύχει και εσένα; Κράτα το όνομα της AirHelp και τις εφαρμογές της που θα σε “σώσουν” από δύσκολες καταστάσεις, κάνοντας bookmark αυτό εδώ το site https://www.airhelp.com/en/

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles