BREAKING

0

ΚΕΠ: Νέος τρόπος εξυπηρέτησης πολιτών μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα

Ένας νέος τρόπος εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων ενεργοποιείται από τα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα.

Σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή παρέχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση στην πλατφόρμα myKEPIive.gov.gr, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης με την ειδικότερη διαδικασία εξ αποστάσεως ταυτοποίησης των φυσικών προσώπων.

Η εξυπηρέτηση θα πραγματοποιείται από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους των ΚΕΠ με βιντεοκλήση και στόχος της ρύθμισης είναι η διευκόλυνση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε δημόσιες υπηρεσίες ή στα ΚΕΠ.

Για τη διεκπεραίωση του αιτήματος διενεργείται από υπάλληλο των ΚΕΠ εξ αποστάσεως ταυτοποίηση του φυσικού προσώπου μέσω τηλεδιάσκεψης με επίδειξη του εγγράφου ταυτοποίησης.

Να σημειωθεί ότι η η βιντεοκλήση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού, στο οποίο ο πολίτης θα επιλέγει συγκεκριμένη θεματική ενότητα του ενδιαφέροντός του, ώστε να κατευθύνεται το ερώτημα σε εξειδικευμένο υπάλληλο του ΚΕΠ που θα μπορεί να απαντήσει επί της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας, μέσω της βιντεοκλήσης.

Δε θα είναι απαραίτητο να υπάρχει συνεχής εικόνα, αν ο υπάλληλος δεν το επιθυμεί, αλλά θα υπάρχει συνομιλία χωρίς εικόνα. Ο υπάλληλος του ΚΕΠ, εφόσον γνωρίζει από πριν το ερώτημα, θα έχει προετοιμαστεί για την απάντηση και θα υπάρχουν έτοιμοι και κόμβοι επικοινωνίας ώστε να αντλείται πληροφορία, ακόμη και τη στιγμή της συνομιλίας.

SOURCE

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)