Η Apple διατηρεί την 1η θέση στο χώρο των wearables, όπου το Apple Watch κυριαρχεί στην αγορά με συντριπτικό ποσοστό. Έτσι, τα στατιστικά που δημοσίευσαν οι ερευνητές της Strategy Analytics, δείχνουν ότι το Cupertino κυριαρχεί και το 1ο τρίμηνο του 2017, με συντριπτικό μερίδιο αγοράς της τάξεως του 50-53%. Η 2η θέση ανήκει στη Samsung με ποσοστό 12,8%, η οποία ξεπέρασε τη Fitbit που κατέληξε 3η με 12,2%.
Τα παραπάνω ποσοστά είναι εύλογα σε ένα βαθμό, καθώς αφορούν την αξία των πωληθέντων wearables. Αν δούμε την κατάσταση από πλευράς αριθμού συσκευών, η Apple παραμένει 1η αλλά με το σαφώς μικρότερο 16%, καθώς η Xiaomi έχει μπει δυνατά στην αγορά με τα πολύ φθηνά wearables της (όπως το Mi Band 2) και έχει το 15,5% της πίτας, με τη Fitbit να έρχεται 3η (12,3%).