Μόλις είδαμε το συγκεκριμένο “concept”, αναρωτηθήκαμε αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που δεν μπορούμε να έχουμε ένα τέτοιο smartphone στα χέρια μας από σήμερα! Μπορεί να εντοπίσαμε κάποια μικρά ζητήματα – ωστόσο σχεδόν τα πάντα, με εξαίρεση μάλλον το θέμα της… κάμερας (Snap) και του logic board που αλλάζουν στοιχεία/ ολοκληρωμένα – σχετικά με την σχεδίαση του, πιστεύουμε ότι είναι εφικτά.
Υπάρχει η τεχνολογία, για να μπορούμε από σήμερα να απολαμβάνουμε τέτοιο design, τέτοια ποιότητα κατασκευής, τέτοιο “feeling”, οπτικό και… απτό, αλλά και τέτοιες δυνατότητες, οπότε ποιος είναι ο λόγος που δεν έχει κυκλοφορήσει η LG – και οποιαδήποτε εταιρεία αυτής της δυναμικής – ένα τέτοιο smartphone ακόμη; Πρέπει να είναι… τυφλοί! Δεν εξηγείται αλλιώς… :)
DEFINE Yourself – LG Branding Concept from Tim Escolin on Vimeo.
Και αν δεν έχουν δει το συγκεκριμένο αυτό concept ακόμη, και δεν έχουν μιλήσει με τον/ τους σχεδιαστές και εμπνευστές της ιδέας, τότε να σπεύσουν ταχέως, και να υϊοθετήσουν και την… παραμικρή ιδέα χωρίς καν να το συζητήσουν ή να το διαπραγματευτούν! Αν κυκλοφορούσε τέτοιο κινητό σήμερα, θα “έσβηνε” από την συνείδηση του καταναλωτή, οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό προϊόν. Θαυμάστε “concept” και το συζητάμε…
Πηγή: Yanko Design
Designers: Tim Escolin, Spencer Davis and Xinyi Wang
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.