18.6 C
Athens
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024
More

    LOTR: Gollum: Συγκλονίζει το παρασκήνιο πίσω από το χειρότερο παιχνίδι της χρονιάς

    Το Lord of the Ring: Gollum αποτέλεσε παταγώδη… αποτυχία! Τις τελευταίες ημέρες όμως πρώην εργαζόμενοι της Daedelic Entertainment ισχυρίστηκαν ότι το εργασιακό περιβάλλον ήταν τοξικό και επικρατούσε «ατμόσφαιρα φόβου», με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρεθεί γι’ ακόμα μια φορά στο επίκεντρο για λάθος λόγους.

    Πιο συγκεκριμένα, σε μια νέα αναφορά του Game Two, πρώην υπάλληλοι της εταιρείας πίσω από το Gollum αποκάλυψαν τις συνθήκες εργασίας και τις κακές επιλογές διαχείρισης που οδήγησαν στην κυκλοφορία του χειρότερου παιχνιδιού του 2023. Το video game επικρίθηκε για τα ξεπερασμένα γραφικά, τα bugs, τον κακό σχεδιασμό κ.α. Τα προβλήματα, όπως όλα δείχνουν, δεν ήταν μόνο αυτά. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που λέγεται ότι προέρχεται από τον COO Stephan Harms, αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι δεν θα πληρώνονται πλέον για τις υπερωρίες επειδή είναι «μια απολύτως φυσιολογική και κοινή παράμετρος στον κλάδο». Όταν ρωτήθηκε για τη νομιμότητα αυτού του ισχυρισμού, η εταιρεία το αρνήθηκε εντελώς.

    Οι προγραμματιστές του στούντιο λέγεται ότι ήταν ενθουσιασμένοι που θα δούλευαν σε μια κυκλοφορία AAA σε ένα τόσο θρυλικό franchise, αλλά ο προϋπολογισμός του έργου προκάλεσε ορισμένα σημαντικά ζητήματα. Μόνο 15 εκατομμύρια ευρώ ήταν το budget για τη δημιουργία του. Τα παιχνίδια AAA έχουν συνήθως προϋπολογισμούς ανάπτυξης που κυμαίνονται από 50 εκατομμύρια δολάρια έως δισεκατομμύρια δολάρια. Οπότε είναι αναμφισβήτητο ότι το LOTR: Gollum θα έπρεπε να… κάνει εκπτώσεις για να μπορέσει να ολοκληρωθεί.

    Μια άλλη κατηγορία εναντίον του στούντιο είναι ότι χρησιμοποίησε ασκούμενους και υπαλλήλους με λιγότερη εμπειρία ως «φθηνότερα χέρια», οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να κάνουν περισσότερη δουλειά χωρίς τη δυνατότητα να αξιολογήσουν «το επίπεδο άγχους ως κρίσιμο ή ασυνήθιστο». Η Daedelic αρνήθηκε επίσης αυτούς τους ισχυρισμούς, υποστηρίζοντας ότι κανένας ασκούμενος δεν εργάστηκε εκεί κατά τη διάρκεια της περιόδου ανάπτυξης.

    Μετά την κακή υποδοχή του παιχνιδιού, η εταιρεία εξέδωσε μια δήλωση στον επίσημο λογαριασμό της X, η οποία χλευάστηκε ανελέητα από τους fans. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ανακοίνωση γράφτηκε εξ ολοκλήρου από το ChatGPT.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles