Με διαφημίσεις στο YouTube προειδοποιεί η ιαπωνική αστυνομία τους ηδονοβλεψίες

Το YouTube, όπως και οι υπόλοιπες online πλατφόρμες, έχει στοχευμένες διαφημίσεις. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εστιάζουν σε συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών, με βάση τις αναζητήσεις που έχουν πραγματοποιήσει. Οι εταιρείες έχουν την ελπίδα ότι το μήνυμα θα είναι σχετικό με τις προτιμήσεις του καθενός και θα πείσει των καταναλωτή να αγοράσει. Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει … Συνεχίστε να διαβάζετε το Με διαφημίσεις στο YouTube προειδοποιεί η ιαπωνική αστυνομία τους ηδονοβλεψίες.