BREAKING

0

Μειώθηκαν κατά 5% οι πωλήσεις των tablets το 2ο τρίμηνο του 2019

Καθοδική τροχιά καταγράφουν οι πωλήσεις tablets στη διεθνή αγορά, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 5% το 2ο τρίμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Συγκεκριμένα, σε επίπεδο τεμαχίων, η αγορά περιορίστηκε στα 32,2 εκατ. συσκευές, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC η Apple παρέμεινε στην πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablet, με την εταιρεία να καταφέρνει να αυξήσει το μερίδιό της σε σχέση με πέρυσι. Η αμερικανική εταιρεία διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 12,3 εκατ. συσκευές, συγκεντρώνοντας μερίδιο 38,1%, από 34,1% ένα χρόνο νωρίτερα.

Η Samsung διατήρησε και το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους τη δεύτερη θέση και κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της, με τις αποστολές το εξεταζόμενο διάστημα να φθάνουν τα 4,9 εκατ. και το μερίδιο αγοράς της επιχείρησης να διαμορφώνεται σε 15,2% από 14,9% ένα χρόνο νωρίτερα, με την εταιρεία να χάνει ποσοστιαία 3,1%.

Η Huawei παρέμεινε στην τρίτη θέση της παγκόσμιας αγοράς, διατηρώντας το μερίδιό της σχεδόν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα, παρά την αβεβαιότητα που δημιούργησε ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Με πωλήσεις 3,3 εκατ. τεμάχια το μερίδιο της Huawei βρέθηκε στα επίπεδα του 10,3% από 10,5% την ίδια περίοδο πέρσι. Πάντως, οι αναλυτές σχολιάζουν ότι, δεδομένων των αυξανόμενων εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, το μέλλον της Huawei ως βασικού παράγοντα της αγοράς tablet παραμένει αβέβαιο.

Η Amazon πέτυχε πωλήσεις 2,4 εκατ. τεμαχίων και μερίδιο αγοράς 7,4% από 1,6 εκατ. τεμάχια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 και μερίδιο αγοράς 4,8%. Την πρώτη πεντάδα των πιο ισχυρών παικτών της αγοράς tablet συμπλήρωσε η Lenovo στην πέμπτη θέση με μερίδιο 5,8%, αν και οι πωλήσεις της ήταν μειωμένες κατά 6,9% σε ετήσια βάση. Παρά τις δυσμενείς συνθήκες, η Lenovo κατάφερε να αναπτυχθεί σημαντικά σε “ώριμες” αγορές, όπως οι ΗΠΑ, η Δυτική Ευρώπη και η Ιαπωνία.

Τέλος, να σημειωθεί ότι τα στοιχεία της IDC περιλαμβάνουν τις πωλήσεις tablet και τις detachable συσκευές. Επίσης, στις συνολικές πωλήσεις περιλαμβάνονται τόσο οι αποστολές μέσω των καναλιών διανομής, όσο και οι πωλήσεις σε τελικούς χρήστες.

0 Comment