BREAKING

0

H Microsoft απολογείται για το tweet που σε καλούσε να αγοράσεις το "Back to Black" της Amy Winehouse

Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση του θανάτου της Βρετανίδας ερμηνεύτριας, σ' έναν μικρό PR λογαριασμό twitter της Microsoft ανέβησε ένα ποστ που καλούσε το κοινό να αγοράσει το τελευταίο album της Amy Winehouse "Back to Black" από το marketplace του Zune. Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες, καθώς πολύς κόσμος άρχισε να βομβαρδίζει το account της αμερικανικής εταιρείας με σχόλια. Έτσι, η Microsoft αναγκάστηκε να θέσει τις απολογίες της στη διάθεση του κοινού.

"Ζητούμε συγγνώμη από όλους αν το προηγούμενο tweet μας σχετικά με το "κατέβασμα" του album της Amy Winehouse φάνηκε ότι έγινε για καθαρά εμπορικούς σκοπούς. Είμαστε μακριά από μία τέτοια υπόθεση, σας διαβεβαιώνουμε".

Η Microsoft δεν ήταν όμως η μοναδική εταιρεία που δέχθηκε κριτική για προσπάθεια να "επωφεληθεί" από το θάνατο της δημοφιλούς ερμηνεύτριας.

Πολλά σχόλια ακούστηκαν και για την Apple που δημοσίευσε στο iTunes Store μία φωτογραφία της Amy με τη λεζάντα "remember Amy Winehouse", δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να κατεβάσουν το album "Back to Black", το οποίο έγινε τις επόμενες ώρες το νο1 σε πωλήσεις στο κατάστημα. To ίδιο και για το Amazon, που δημοσίευσε και αυτό με τη σειρά του κάποια λόγια για την Amy, καθώς και ένα link για μία σελίδα όπου μπορούσες να αγοράσεις τα albums της ερμηνεύτριας.

Με αυτές τις -λίγο άκομψες- κινήσεις, πάντως, αλλά και το αδιαμφισβήτητο ενδιαφέρον του κόσμου για την Amy Winehouse, οι πωλήσεις του album της αυξήθηκαν κατά 37 φορές μετά το θάνατό της. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και στην περίπτωση του Michael Jackson, που έγινε "θρύλος" με το θάνατό του, "επιτυγχάνοντας" μία μεταθανάτια καριέρα που ούτε ο ίδιος μπορούσε να φανταστεί.

Αυτό που μένει τελικά, πάντως, είναι η μουσική που μας έχουν προσφέρει και είναι πραγματικά υπέροχη....

Πηγή: mashable

0 Comment