BREAKING

1

MMO και free-to-play: Ο Τσάμπας που δεν είναι τσάμπα (αλλά πουλάει)

Ξεκινάω απ’ την είδηση: το World of Warcraft, το διασημότερο και πιο επιτυχημένο ιντερνετικό παιχνίδι από καταβολής διαδικτύου (ναι, ΟΚ, άλλος θα μου πει το Counter-Strike, άλλος το League of Legends κι άλλος το World of Tanks, όμως εγώ έχω τους λόγους μου να θεωρώ το WoW πιο «φτασμένο» -θα σου τους εξηγήσω εν καιρώ)έπεσε στα 8,3 εκατομμύρια συνδρομητές τον Μάρτιο, χάνοντας περί το 1,3 εκατομμύριο παικτών μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013. Σύμφωνοι, τα 8,3 μύρια είναι τεράστιος αριθμός (φαντάσου μια… Ελλάδα να παίζει WoW!), όμως και τα 1,3 εκατομμύρια παίκτες που έκαναν logout μέχρι νεοτέρας, δεν τα λες αμελητέα

mmo-free-to-play

Το World of Warcraft παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αγοράς των MMO, μιας αγοράς που βρίσκεται σε διαρκή πτώση, τουλάχιστον με τη μορφή που τη γνωρίσαμε (την πρώτη της) και με την οποία έζησε χρόνια ένδοξα –θυμήσου τι γινόταν μια πενταετία πριν! Έλα που όμως η θεωρία της εξέλιξης του θείου Δαρβίνου «πιάνει» και τα βιντεοπαινχίδια, και φαίνεται πως ήρθε η ώρα και για τα MMO, αν όχι να ενηλικιωθούν, τουλάχιστον να αλλάξουν φάση και να υιοθετήσουν μια διαφορετική μορφή, τουλάχιστον ως προς το επιχειρηματικό μοντέλο (aka business model) στο οποίο βασίζονται. Με άλλα λόγια, η συνδρομή είναι στα τελευταία της

Διάβασε το υπόλοιπο αφιέρωμα στο gameslife!

SOURCE

1 Comment

  • vagos
    12 Ιουλίου 2013 at 14:33

    όταν η συνδρομή πεθαίνει το pay to win ανεβαίνει.. προσωπικά προτιμώ να παίξω ένα παιχνίδι με μια Χ συνδρομή παρά ένα «free» που για να ανέβεις επίπεδο πρέπει να σκάσεις χοντρά λεφτά και για να έχεις ένα καλό χαρακτήρα πρέπει να σκάσεις 2-3 μισθούς! Και μην ακούσω χαζά «αν θες πληρώνεις, αλλιώς το παλεύεις free» ο free παίκτης δεν μπορεί να συναγωνιστεί τον χρυσοπληρωμένο όσο και να το παλέψει και γιαυτό φροντίζει η εταιρία ΤΕΛΟΣ :/

    Άποψη μου; Μην χαίρεστε που πεθαίνει η συνδρομή..