BREAKING

2

Μπορείς να μη δώσεις σημασία σε ένα γυναικείο ολόγραμμα με... εσώρουχα;

Φαίνεται ότι τα ολογράμματα μας απασχολούν ολοένα και περισσότερο τελευταία. Μετά τον Tupac και το "ανατριχιαστικό", πραγματικά, hologram στο Coachella, τώρα έχουμε ακόμη ένα παράδειγμα χρήσης αυτής της εντυπωσιακής τεχνολογίας...

Ένα κατάστημα εσωρούχων στη Γαλλία, με την ονομασία Empeinte, έχει τοποθετήσει στη βιτρίνα του ένα ολόγραμμα μίας γυναίκας με εσώρουχα, ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου. Η κοπέλα "παίρνει θέση" αφού το μαγαζί κλείσει για τους πελάτες και προσπαθεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των περαστικών, αποτελώντας μίας πρώτης τάξεως διαφήμιση. Και όπως μπορείτε να φανταστείτε, τα καταφέρνει μία χαρά, καθώς κινείται μέσα στη βιτρίνα και ύστερα χάνεται μέσα σε αστέρια...

Αν, τώρα, βρίσκετε το όλο concept ενδιαφέρον -και καθώς η Γαλλία πέφτει λίγο μακριά- μπορείτε να πάρετε μία "γεύση" από την εντυπωσιακή αυτή βιτρίνα στα παρακάτω video. Στο δεύτερο, μάλιστα, θα δείτε κόσμο με κινητά και... tablets να φωτογραφίζει την κοπέλα. Να, λοιπόν, μερικές από τις χρήσεις της τεχνολογίας που αρέσουν πολύ.

Πηγή: Gizmodo

1 Comment

  • λευθερης
    27 Μαΐου 2012 at 16:08

    καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοο………