25.2 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
More

    MWC 2024: Η Huawei υπογράφει Μνημόνιο Συμφωνίας με την AVOW και την Turismo Andalucía

    Τη Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2024, η HUAWEI υπέγραψε Μνημόνιο Συμφωνίας (MOU) με το Συμβούλιο Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού της κυβέρνησης της Ανδαλουσίας (Turismo Andalucía) και την AVOW, με στόχο την προώθηση αμοιβαίων στόχων και επιχειρηματικών ευκαιριών. Η τελετή υπογραφής του μνημονίου συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στο MWC 2024 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

    Η Huawei εκπροσωπήθηκε από τον Ning Shenglan, Πρόεδρο της Huawei Consumer Cloud Service Global Ecosystem Development & Sales Dept και τον Shan Xuefeng, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Huawei Consumer Cloud Service Europe Ecosystem Development & Sales Dept. Το Συμβούλιο Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού της κυβέρνησης της Ανδαλουσίας (Turismo Andalucía) εκπροσωπήθηκε από τον Adrian Gomez, CIO-Chief Innovation Officer, και τον Moises Rubino Garcia, Επικεφαλής Digital Marketing. Η AVOW, μια κορυφαία εταιρεία μάρκετινγκ ανάπτυξης εφαρμογών που ειδικεύεται στη διαφήμιση OEM για κινητά, εκπροσωπήθηκε από τον Robert Wildner, CEO-Chief Executive
    Officer, και τον Ashwin Shekhar, CRO-Chief Revenue Officer.

    Η Huawei υπογράφει μνημόνιο συνεργασίας με την Turismo Andalucia για να ενισχύσει τον κινεζικό τουρισμό

    Η προσέλκυση Κινέζων τουριστών είναι σημαντική για την Turismo Andalucía. Με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού να αναφέρει αύξηση 47,3% των εσόδων από τον κινεζικό τουρισμό στα 632,6 δισεκατομμύρια γιουάν (89 δισεκατομμύρια δολάρια) την περασμένη χρονιά, η ευκαιρία ενασχόλησης με αυτήν την αγορά είναι πιο ελπιδοφόρα από ποτέ. Το ΜΣ επιδιώκει να ενισχύσει τη συνεργασία της HUAWEI Mobile Services και της Turismo Andalucía για την προώθηση της Ανδαλουσίας ως τουριστικού προορισμού και εμπειρίας στην κινεζική αγορά και για την επίτευξη αμοιβαίων στόχων μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας.

    Αυτό θα επιτευχθεί μέσω ενός πλαισίου συνεργασίας που περιλαμβάνει διάφορες πρωτοβουλίες comarketing. Το πλαίσιο συνεργασίας της Turismo Andalucía περιλαμβάνει άμεσες καμπάνιες, δραστηριότητες co-marketing, εκδηλώσεις και συνεργασίες. Εν τω μεταξύ, το Petal Ads θα παρέχει πόρους όπως η πλατφόρμα, ευρύτερη συνεργασία μάρκετινγκ, τεχνολογική υποστήριξη στην Κίνα και την Ευρώπη και προσαρμοσμένες λύσεις έργων. Και οι δύο οργανισμοί θα είναι αφοσιωμένοι στην συνεργασίας τους καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024 για να αναδείξουν και να αναδείξουν την Ανδαλουσία ως τον κορυφαίο ευρωπαϊκό προορισμό για Κινέζους ταξιδιώτες. Οραματίζονται την ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών από κοινού μάρκετινγκ και ευρύτερων εταιρικών σχέσεων, καθώς συνεχίζουν τις συλλογικές προσπάθειές τους τα επόμενα χρόνια.

    Η Huawei υπογράφει μνημόνιο συνεργασίας με την AVOW για ανάπτυξη στρατηγικών co-marketing

    Το ΜΣ ενισχύει τη δέσμευση μεταξύ της Huawei και της AVOW να εξερευνήσουν αμοιβαίες επιχειρηματικές ευκαιρίες, με έμφαση στην αύξηση της συνεργασίας τους φέτος. Η συμμαχία τους θα αξιοποιήσει πλατφόρμες όπως η πλατφόρμα Petal Ads και άλλα κανάλια εντός του οικοσυστήματος της Huawei σε όλες τις διαθέσιμες περιοχές. Μετά την τελετή υπογραφής του Μνημονίου Συμφωνίας, οι καλεσμένοι απόλαυσαν ένα εορταστικό δείπνο στην κορυφαία μικροζυθοποιία, Moritz Factory Barcelona.

    Το AppGallery εξοπλίζει τους καταναλωτές με τη δύναμη της επιλογής

    Η Huawei προσπαθεί να αναπτύξει ένα δίκαιο και ανοιχτό οικοσύστημα, δημιουργώντας συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης εφαρμογών για τον σχεδιασμό των καλύτερων και πιο καινοτόμων εφαρμογών για τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια, το AppGallery έχει δει την προσθήκη νέων παιχνιδιών όπως τα Mobile Legends: Bang Bang, Gardenscapes και Epic Seven, προσθέτοντας στη λίστα περισσότερα από 50 χιλιάδες παιχνίδια και προσφέροντας ατελείωτες ώρες ψυχαγωγίας σε μια βάση χρηστών που ξεπερνά τους 230 εκατομμύρια παίκτες. Κοιτάζοντας το μέλλον, η AppGallery θα συνεχίσει να κυκλοφορεί εφαρμογές υψηλής ποιότητας που προσφέρουν νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους χρήστες παγκοσμίως, τηρώντας τον τίτλο της ως το καλύτερο εναλλακτικό κατάστημα εφαρμογών.

    Η Huawei στο MWC 2024 και οι λύσεις HMS

    Καθώς η Huawei επιστρέφει στο MWC 2024, παρουσιάζει καινοτόμες λύσεις και προϊόντα για
    προγραμματιστές και συνεργάτες, παράλληλα με τις πιο πρόσφατες καινοτομίες hardware. Ταυτόχρονα, η Huawei επιδιώκει να ενδυναμώσει τους καταναλωτές με απεριόριστες επιλογές, προσφέροντας μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλα τα σενάρια. Στη φετινή έκθεση MWC, η Huawei παρουσιάζει πολλές καινοτομίες που φέρνουν νέες εμπειρίες τόσο στους προγραμματιστές όσο και στους καταναλωτές. Οι επιτόπιες παρουσιάσεις υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο το HMS μπορεί να βοηθήσει τους εταίρους στη μελλοντική προστασία της ανάπτυξής τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ένα παγκόσμιο κοινό, να μεγιστοποιήσουν τη δημιουργία εσόδων και, κυρίως, να επεκταθούν στην κινεζική αγορά.
    Η Huawei συνεργάζεται επίσης με περισσότερες από 18 αυτοκινητοβιομηχανίες για την ανάπτυξη κορυφαίων παγκοσμίως υπηρεσιών αυτοκινήτου ως μέρος του οικοσυστήματος HMS. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως στο MWC 2024, η συνεργασία που συνδέει το οικοσύστημα HMS, τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες, για να δημιουργήσει μια έξυπνη εμπειρία στο αυτοκίνητο και σύστημα πλοήγησης.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles