BREAKING

Νέα σειρά διακρίσεων για την Cyta: Το 132 τιμήθηκε ως το Κορυφαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελάτη στην Κύπρο

Με το χρυσό βραβείο ως το Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης (Best Contact Center) στην κατηγορία Customer Service & Operations, τιμήθηκε η Cyta, στα πρώτα Cyprus Customer Excellence Awards, που διοργανώθηκαν την περασμένη Τετάρτη 23 Μαρτίου 2022 στη Λευκωσία.

Να σημειωθεί ότι στην ίδια κατηγορία, η Cyta εξασφάλισε και το χρυσό βραβείο για τη Βέλτιστη Αξιοποίηση Δεδομένων & Πληροφοριών (Best Use of Customer Data & Insights), καθώς και το αργυρό βραβείο για την Άριστη και Απρόσκοπτη Εξυπηρέτηση Πελατών κατά την Πανδημία, στην κατηγορία Best Experience in Covid-19 Crisis.

Διαβάστε επίσης: Cyta: Δωρεάν αναβάθμιση για όλους τους πελάτες προγραμμάτων RED και FREEDOM της Cytamobile-Vodafone από 1η Απριλίου

Ο Υπεύθυνος του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών του Οργανισμού, κ Σπύρος Χριστοφίδης, αναφερόμενος στη βράβευση της Cyta υπογράμμισε την προσήλωση του Οργανισμού στην εξυπηρέτηση και την ευελιξία προσαρμογής του στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Όπως είπε: «Στη Cyta ο Πελάτης γράφεται με το “Π” κεφάλαιο. Επενδύουμε στη συνεχή παρουσία δίπλα του, στην ειλικρίνεια, στη συνεργασία. Θέλουμε διαρκώς να βελτιώνουμε την εμπειρία των υπηρεσιών μας, για αυτό και πρόσφατα δημιουργήσαμε και  νέα online κανάλια εξυπηρέτησης τα οποία ήδη αγκαλιάστηκαν από το κοινό, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από σχετικές έρευνες».

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment