BREAKING

0

Νέο τοπίο στις online αγορές δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη

Στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στρέφουν ολοένα και περισσότεροι οργανισμοί την προσοχή τους με στόχο να προσφέρουν απλούστερες εμπειρίες αγορών στους καταναλωτές τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπως αναφέρει η Microsoft, αποτελεί η περίπτωση της Praktiker. Η εταιρία θέλοντας να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρoύν την ιδανική απόχρωση για το λευκό χρώμα, οδήγησε την εξυπηρέτηση πελατών στο επόμενο επίπεδο και μετασχημάτισε το ηλεκτρονικό της (online) κατάστημά της, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, προκειμένου να αντιμετωπίσει και το μειωμένο κατά 1,4% μερίδιο των διαδικτυακών αγορών.

Οι λειτουργίες της online αναζήτησης στην ιστοσελίδα της εταιρείας ήταν περιορισμένες και αργές, κάνοντας δύσκολο για τους καταναλωτές που είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονταν. Έτσι, συνεργάστηκε με την PrefiBox και δημιούργησαν από κοινού μια λύση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη, που έχει ως αποτέλεσμα, όταν ένας πελάτης αναζητά συγκεκριμένα στιλ επίπλων και χρώματα βαφής, η «έξυπνη λύση» να μπορεί να προβαίνει σε συγκεκριμένες προτάσεις βασισμένες στην γενικότερη online συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται ανάμεσα στα 30.000 προϊόντα του καταλόγου της Praktiker, κάνοντας την εμπειρία αγορών ομαλή, αξιόπιστη και γρήγορη. Οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 8,7%, ενώ η αξία αυτών των συναλλαγών κατά 19% κατά μέσο όρο.

Κάτι ανάλογο συνέβηκε και με την εταιρεία Dot.cy (με έδρα την Κύπρο) η οποία προσφέρει cloud πλατφόρμες διαχείρισης εισιτηρίων για μουσεία, συναυλιακούς χώρους, γήπεδα και πολλά άλλα. Συγκεκριμένα, η Dot.cy, όπως αναφέρει η Microsoft, ανέπτυξε ένα chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορεί να «ταυτοποιήσει» τα εισιτήρια για τα οποία ενδιαφέρονται οι πελάτες και άμεσα να τα φιλτράρει μέσα από διαφορετικά πακέτα προσφορών. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία αγορών. Μάλιστα, για να το κάνει ακόμη πιο εύκολο, το chatbot της Dot.cy μπορεί να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες σε 24ωρη βάση, εφτά ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τη μητρική γλώσσα των καταναλωτών στα προτιμόμενα από αυτούς social media.

0 Comment