14.2 C
Athens
Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου, 2024
More

    Netflix: 70 εκατ. συνδρομητές “ψηφίζουν” πακέτα με διαφημίσεις

    Το Netflix, δύο χρόνια μετά την εισαγωγή του νέου διαφημιστικού του μοντέλου, ανακοίνωσε ότι η συνδρομητική υπηρεσία με διαφημίσεις έχει φτάσει τους 70 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, σε σύγκριση με τα 40 εκατομμύρια τον Μάιο. Η συγκεκριμένη επιλογή, με κόστος $7 στις ΗΠΑ, προσελκύει πάνω από το 50% των νέων συνδρομών στις αγορές όπου είναι διαθέσιμη και αποτελεί σημαντικό παράγοντα αύξησης των συνδρομητών. Το Netflix προσέθεσε πάνω από 35 εκατομμύρια νέους συνδρομητές τον τελευταίο χρόνο, ωστόσο δεν δημοσιοποιεί αναλυτικά τα νούμερα ανά κατηγορία συνδρομών και από το 2025 θα σταματήσει να αναφέρει τον αριθμό συνδρομητών.

    Για το 2024, το Netflix προγραμματίζει να ξεκινήσει τη μετάδοση αγώνων του NFL τα Χριστούγεννα, στην πρώτη μεγάλη αθλητική της συμφωνία. Η διαφήμιση των αγώνων έχει ήδη εξαντληθεί, με εταιρείες όπως FanDuel και Verizon να πρωτοστατούν. Η FanDuel, συγκεκριμένα, θα είναι η επίσημη χορηγός στοιχημάτων πριν από τους αγώνες, προσφέροντας αναλύσεις και προβλέψεις μέσω του Netflix. Η μέτρηση τηλεθέασης των αγώνων θα γίνει μέσω της Nielsen, όπως και για τα παιχνίδια της Amazon, ενώ για τη μετάδοση του WWE’s Monday Night Raw, που θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο, θα χρησιμοποιηθεί η VideoAmp.

    Επιπλέον, η εταιρεία ετοιμάζει νέες συνεργασίες διαφημίσεων για δημοφιλείς σειρές, όπως το Squid Game, και συμφωνίες όπως η μοναδική χορηγία της Kia στην Κορέα, η οποία περιλαμβάνει ειδικά σχεδιασμένες διαφημίσεις και pop-up εκδήλωση στην πολιτιστική πλατφόρμα Kia Unplugged Ground.

    To Netflix επεκτείνει επίσης την τεχνολογική του υποδομή, υλοποιώντας το δικό της διαφημιστικό τεχνολογικό σύστημα στον Καναδά, αντί του αρχικού συνεργάτη Microsoft. Στόχος είναι η παγκόσμια εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας έως το 2025, ενώ οι αγορές στις ΗΠΑ, Βραζιλία, Καναδά και Μεξικό ήδη χρησιμοποιούν προγραμματικά διαφημιστικά εργαλεία, με την Ευρώπη να ακολουθεί τον Φεβρουάριο και την Ασία εντός του 2025.

    Η διαφήμιση έχει επίσης βοηθήσει το Netflix να προωθήσει το πρόγραμμα «πληρωμής για διαμοιρασμό λογαριασμού», ενισχύοντας τα έσοδά του σε περιόδους στασιμότητας εγγραφών στη Βόρεια Αμερική.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,000ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles