BREAKING

Netflix: το νέο σχέδιο που επεξεργάζεται για να σταματήσει τους τζαμπατζήδες

Σειρά μέτρων για να αντιμετωπίσει το φαινόμενο της εκτεταμένης χρήσης των κωδικών ενός συνδρομητή από πολλαπλά πρόσωπα, φίλους ή συγγενείς, δρομολογεί το Netflix.

netflix δωρεάν

Σύμφωνα με την εταιρεία πάνω από 100 εκατ. νοικοκυριά μοιράζονται έναν κωδικό, από τα οποία τα 30 εκατ. αφορούν τις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά. Στόχος δεν είναι να παγώσει άμεσα το μοίρασμα των κωδικών, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να κατέληγε τελικά σε απώλεια πελατών προκαλώντας τον εκνευρισμό του κοινού.

Αντ’ αυτού το επικρατέστερο σενάριο θέλει την πλατφόρμα να επιβάλει μια μικρή, επιπλέον χρέωση για τους παραπάνω λογαριασμούς, για όσους δηλαδή χρησιμοποιούν τον κωδικό εκτός της δηλωμένης αρχικής διεύθυνσης σπιτιού.

Σε πρώτη φάση όλοι οι συνδρομητές θα ενημερωθούν μέσω email, εφόσον διαπιστωθεί πως ο κωδικός τους χρησιμοποιείται και από άλλα άτομα/νοικοκυριά. Από εκεί και πέρα θα προστεθεί μια επιπλέον επιβάρυνση για έως δύο επιπλέον άτομα. Ωστόσο, η τιμή δεν θα είναι ίδια, αλλά θα αλλάζει σε κάθε χώρα. Ενδεικτικά αναφέρεται πως η αύξηση θα κυμαίνεται στα 2 με 3 δολάρια, για παράδειγμα στα 2,13 δολάρια το μήνα στο Περού και στα 2,92 δολάρια στη Χιλή.

«Δεν προσπαθούμε να κόψουμε τελείως το μοίρασμα των κωδικών, αλλά θα ζητήσουμε (από τους συνδρομητές) να πληρώνουν λίγο περισσότερο ώστε να μπορούν να τους μοιράζονται, για να απολαμβάνουν τα προνόμια και την αξία της υπηρεσίας και εμείς αντιστοίχως να λαμβάνουμε παραπάνω έσοδα από την αυξημένη θέαση» είχε σχολιάσει χαρακτηριστικά ο COO της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς.

Σφυγμομέτρηση της ερευνητικής εταιρείας Time2Play στις ΗΠΑ έδειξε πως περίπου το 80% των Αμερικανών που χρησιμοποιούν τον κωδικό κάποιου άλλου, δεν πρόκειται να αγοράσουν το δικό τους κωδικό, αν δεν μπορούν να τον μοιραστούν.

Σε κάθε περίπτωση αναλυτές θεωρούν πως η όλη διαδικασία θα χρειαστεί χρόνο, ώστε να γίνει η καταγραφή, η ενημέρωση των πελατών και η διαμόρφωση της νέας τιμολογιακής πολιτικής. Η εταιρεία θα πρέπει να κινηθεί προσεκτικά για να βεβαιωθεί πως δεν θα κατηγορήσει για… κατάχρηση μέλη μιας οικογένειας που, για παράδειγμα, μπορεί να ζουν προσωρινά σε άλλη τοποθεσία. Αν γίνουν λάθη, μπορεί να χαθούν τελικά πελάτες, αντί να προστεθούν επιπλέον έσοδα.

Να σημειωθεί ότι καμία διεθνής πλατφόρμα μέχρι τώρα δεν έχει δοκιμάσει να βάλει φρένο στο μοίρασμα των κωδικών. θεωρείται λοιπόν βέβαιο πως όλες οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες θα παρακολουθούν στενά την εξέλιξη  του εγχειρήματος του Netflix, και θα περιμένουν να διαπιστώσουν τα αποτελέσματα του σχεδίου για να είναι έτοιμες να υιοθετήσουν η όχι ανάλογα μέτρα στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης:

> Κατέρρευσε η μετοχή του Netflix – «Βουτιά» 40% μετά τις απώλειες συνδρομητών

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)