BREAKING

0

Αυτή η αμήχανη στιγμή… που NSA και GCHQ παρακολουθούν WoW, Second Life, Xbox Live και άλλες online gaming πλατφόρμες

Μόνο στο παρανοϊκό μυαλό των κατασκόπων της Αμερικανικής NSA και της Βρετανικής GCHQ υπάρχει κάποια δικαιολογία για την αποκάλυψη της Guardian, από τα έγγραφα του Edward Snowden, ότι πράκτορες παρακολουθούν δημοφιλείς gaming πλατφόρμες, όπως το World of Warcraft, Second Life, Xbox Live και άλλα πολλά.

wow

Η παράνοια του παρακράτους συλλογής πληροφοριών παγκοσμίως, χτυπάει κόκκινο. Μέσα από τα έγγραφα που είχε στη διάθεσή του και παραδίδει σταδιακά ο Edward Snowden, αποκαλύπτεται πως οι Αμερικανικές και Βρετανικές υπηρεσίες εθνικής ασφάλειας, όχι μόνο είχαν παρεισφρύσει τεχνικά σε τρομερά δημοφιλείς online gaming πλατφόρμες, αλλά πράκτορές τους «έπαιζαν» για να παρακολουθούν συγκεκριμένους χρήστες και τις συμπεριφορές τους.

Σύμφωνα με συγκεκριμένο έγγραφο που δημοσίευσε η εφημερίδα Guardian, με ημερομηνία τον Ιανουάριο του 2007, οι φωστήρες των μυστικών υπηρεσιών είχαν πληροφορίες πως μέλη της Αλ Κάιντα, χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα του World of Warcraft για τις επικοινωνίες τους. Άλλοι στόχοι δε, όπως Κινέζοι χάκερς, ένας Ιρανός πυρηνικός επιστήμονας, μέλη της Χεζμπολάχ και της Χαμάς, φέρονται (σύμφωνα πάντα με τους φωστήρες) να χρησιμοποιούσαν κι άλλες δημοφιλείς online gaming πλατφόρμες, όπως το Xbox Live ή το εξαιρετικά δημοφιλές τότε, Second Life.

Οι πράκτορες, μέσα από τις πλατφόρμες, δεν μπορούσαν μόνο να παρακολουθούν τις επικοινωνίες των στόχων τους, αλλά μπορούσαν να εντοπίσουν και την τοποθεσία τους ή την λίστα φίλων τους από τα κοινωνικά δίκτυα, ενώ φέρονται από τότε, όχι μόνο να είναι υπερήφανοι για την επιτυχία της παραβίασης στις πλατφόρμες, αλλά να επισημαίνουν την αναγκαιότητα να εξαπλωθεί η παρακολούθηση gamers και τα στοιχεία που συλλέγονται, να διαμοιράζονται με όλες τις συνεργαζόμενες μυστικές υπηρεσίες.

Έτσι λοιπόν, οι μάχες σας στο WoW ή το pixel sex που κάνατε στο Second Life, γινόταν υπό το άγρυπνο μάτι των πρακτόρων των υπηρεσιών ασφαλείας. Εμείς εξακολουθούμε να αναρωτιόμαστε, πώς εταιρείες όπως η Microsoft, η Blizzard ή τα Liden Labs δεν ήξεραν, δεν γνώριζαν…

Διαβάστε περισσότερα για το θέμα στην Guardian, εδώ

0 Comment