BREAKING

0

Ο τομέας του gaming θα δημιουργήσει τα περισσότερα έσοδα για την αγορά ψηφιακού περιεχομένου: 211 δισ. Δολάρια η αξία της αγοράς το τρέχον έτος

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Juniper Research (Digital Content Monetisation: Emerging Opportunities, Future Outlook & Market Forecasts 2021-2026) ο τομέας του gaming θα δημιουργήσει τα περισσότερα έσοδα για την αγορά ψηφιακού περιεχομένου. Πιο συγκεκριμένα, η αξία της αγοράς αναμένεται να διπλασιαστεί την επόμενη πενταετία, αυξανόμενη σε $432 δισ. το 2026 από $211 δισ. το τρέχον έτος, καταγράφοντας άνοδο κατά 105% τα επόμενα πέντε χρόνια. Στα έσοδα από ψηφιακό περιεχόμενο συμπεριλαμβάνονται αυτά από τις πληρωμές ανά λήψη, οι δαπάνες περιεχομένου εντός εφαρμογών, τα έσοδα από συνδρομές και οι δαπάνες διαφήμισης σε ψηφιακό περιεχόμενο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, έως το 2026, τα έσοδα από ψηφιακά παιχνίδια θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ (45%) της παγκόσμιας αγοράς ψηφιακού περιεχομένου. Η έκθεση προβλέπει ότι, σε παγκόσμιο επίπεδο, θα υπάρχουν περισσότεροι από 3,3 δισεκατομμύρια χρήστες παιχνιδιών έως το 2026. Στα τέλη του 2021, ο αριθμός αυτός αναμένεται να διαμορφωθεί σε 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι, καθώς οι συνδρομητικές υπηρεσίες αυξάνονται σε δημοτικότητα, οι πάροχοι ψηφιακών παιχνιδιών πρέπει να διαφοροποιήσουν τις υπηρεσίες τους, παρέχοντας στους χρήστες εξατομικευμένο περιεχόμενο. Παροτρύνουν δε τους δημιουργούς ψηφιακών παιχνιδιών να αξιοποιήσουν αυτήν την ανάπτυξη, προσφέροντας συνδρομές, που αξιοποιούν εκτεταμένες συνεργασίες περιεχομένου, για να παρέχουν τακτικά ενημερωμένες βιβλιοθήκες περιεχομένου, που δικαιολογούν το κόστος συνδρομής.

Στο μεταξύ, οι αναλυτές εντοπίζουν δύο βασικά κανάλια συσκευών, που αναμένεται να προσφέρουν νέες ευκαιρίες εσόδων τα επόμενα πέντε χρόνια: τα ακουστικά και τα έξυπνα ηχεία. Προβλέπουν, μάλιστα, ότι τα έσοδα από ψηφιακό περιεχόμενο, που συνδέεται με αυτές τις δύο κατηγορίες συσκευών, θα αυξηθούν από $2,4 δισ. το 2021, σε $8,1 δισ. έως το 2026, εξέλιξη που μεταφράζεται σε μια αύξηση κατά 275%.

Όπως αναφέρει η Juniper Research στην έκθεσή της “Πάνω από το ήμισυ των δαπανών ψηφιακού περιεχομένου θα προέρχονται από τα smartphones. Ωστόσο, καθώς οι συνδρομές γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές, οι εξειδικευμένοι τομείς, όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την ενσωμάτωση του περιεχομένου”.

0 Comment