BREAKING

0

Οι αγορές μέσω φορητών συσκευών, αναλογούν πλέον στο 17% των συνολικών αγορών

mobile agores

Οι αγορές μέσω φορητών συσκευών δείχνουν να κερδίζουν διαρκώς έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο που τις επιλέγουν καθημερινά. Συγκεκριμένα, μέσα σε έξι χρόνια έχουν υπερδιπλασιαστεί και αναλογούν πλέον στο 17% των συνολικών αγορών. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεια σχετικής έρευνας της PwC, πολύ σύντομα, αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τις αγορές μέσω υπολογιστή, οι οποίες πλέον αναλογούν μόλις σε μία στις πέντε αγορές. Επίσης, οι μισοί από τους ερωτηθέντες, που συμμετείχαν στην έρευνα της εταιρείας, ήδη, κάνουν χρήση smartphone για τις πληρωμές σε καταστήματα.

Σύμφωνα με την έρευνα, τo ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με το 59% να ψωνίζει από διαδικτυακά καταστήματα. Το γεγονός αυτό - όπως εξηγεί η έρευνα - έχει επιφέρει αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τα έξοδα αποστολής. Για την ακρίβεια, το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα πλήρωνε επιπλέον χρέωση για ταχύτερη ή αυθημερόν παράδοση, το 44% για προκαθορισμένη παράδοση και το 38% θα εξέταζε και το drone ως τρόπο παράδοσης. Παρ’ όλα αυτά, όπως δείχνει η έρευνα, η κατανάλωση σε φυσικά καταστήματα δείχνει σημαντική αύξηση. Ο αριθμός των ερωτηθέντων, που δήλωσαν ότι ψωνίζουν σε καταστήματα σε εβδομαδιαία βάση, αυξήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά και συγκεκριμένα φέτος κατά 3% ανεβαίνοντας στο 44%.

Τέλος, τη σημαντικότερη επιρροή στους καταναλωτές εξακολουθούν να ασκούν τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο και στα φυσικά καταστήματα, τα κοινωνικά δίκτυα, παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι δηλώνουν να επηρεάζονται ελαφρώς λιγότερο (37% από 39%). Η επιρροή των κοινωνικών δικτύων είναι πιο ισχυρή στη Μέση Ανατολή (70%), στην Ινδονησία (58%), στη Μαλαισία (58%) και στην Κίνα (52%).

0 Comment