15.6 C
Athens
Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου, 2024
More

    Οι πλατφόρμες πληρωμών «απογειώνουν» το e-commerce: στα 4,4 δισ. οι χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου έως το 2027

    Με «ξέφρενους» ρυθμούς διευρύνεται ο αριθμός των καταναλωτών παγκοσμίως, που επιλέγουν το ψηφιακό κανάλι αγορών, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στο e-commerce. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Juniper Research, την επόμενη πενταετία θα προστεθούν στην παγκόσμια κοινότητα 1,3 δισ. νέοι χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναλυτικότερα, ο αριθμός των μοναδικών χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου, παγκοσμίως, θα φτάσει τα 4,4 δισ. έως το 2027, από μόλις 3,1 δισ. στα τέλη του 2022.

    Η έρευνα της Juniper Research προβλέπει επίσης ότι οι χώρες στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού θα είναι ο βασικός μοχλός αυτής της ανάπτυξης και θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% των νέων χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου, που θα προστεθούν στην παγκόσμια βάση. Πιο συγκεκριμένα, το Μπαγκλαντές, το Πακιστάν και η Ινδία θα είναι οι χώρες που θα προσθέσουν πάνω από 600 εκατομμύρια νέους χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τα επόμενα πέντε χρόνια, καθώς αναμένεται  να ενισχυθεί περαιτέρω η πρόσβαση  στο Διαδίκτυο και η ανάπτυξη του e-commerce.

    Οι πλατφόρμες πληρωμών το «κλειδί» για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

    Για τις συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές, οι πληρωμές και δη οι πλατφόρμες πληρωμών θα αποτελέσουν το «κλειδί» για την περαιτέρω τόνωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έκθεση προβλέπει ότι η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού θα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες σε παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, όπως η Visa και η Mastercard, μέσω της αυξημένης δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη περιοχή θα αντιπροσωπεύει – σε αξία – πάνω από $4,3 τρισ. online δαπανών λιανικής έως το 2027.

    Για να αξιοποιηθεί αυτή η σημαντική ανάπτυξη, η έκθεση παροτρύνει τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών να αναπτύξουν ανοιχτά συστήματα πληρωμών, που μπορούν να απλοποιήσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο σε αναδυόμενες χώρες, όπως η Ινδία και η Μπαγκλαντές.

    Όπως εκτιμά η Juniper Research «οι έμποροι, που παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες και προσφορές ηλεκτρονικού εμπορίου, θα είναι σε καλύτερη θέση για να επωφεληθούν από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικο».

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles