15.3 C
Athens
Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024
More

    Οι πωλήσεις των tablet πέφτουν… χωρίς αλεξίπτωτο, όμως η Apple δεν “μασάει”!

    Το 2023 παρατηρήθηκε μείωση στις πωλήσεις των tablet παγκοσμίως. Συγκριτικά με το 2022, οι διαθέσιμες πληροφορίες από την εταιρεία ερευνών Canalys φανερώνουν μια πτώση περίπου στο 10%. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια ολόκληρου του έτους, πωλήθηκαν 135,3 εκατομμύρια tablet, με την Apple να συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση, με ένα μερίδιο αγοράς 40% από τις 54 εκατομμύρια αποστολές της.

    Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας με έδρα το Cupertino παρέμεινε σχεδόν σταθερό συγκρινόμενο με το 2022, όταν είχε το 40,4% του συνολικού μεριδίου. Επίσης, η Samsung διατήρησε παρόμοια επίπεδα, κατατάσσοντας την ως τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στην κατηγορία των tablets σύμφωνα με την Canalys, με 25,6 εκατομμύρια αποστολές πέρυσι, που αντιστοιχούν στο 19% της συνολικής αγοράς (σε σύγκριση με το 19,3% του προηγούμενου έτους).

    Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Lenovo με 9,3 εκατομμύρια πωλήσεις και ένα μερίδιο αγοράς που αντιστοιχεί στο 6,9%, σε σύγκριση με το 7,7% του 2022. Ακολουθούν η Huawei με 8,3 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 6,1%, και η Amazon με 7,7 εκατομμύρια πωλήσεις και μερίδιο αγοράς μόλις 5,8%. Σημειώνεται ότι η Amazon είχε τη μεγαλύτερη πτώση στο μερίδιο αγοράς, με 9,1% το 2022, ενώ η Huawei ήταν η μόνη εταιρεία στην πρώτη πεντάδα που είδε ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα – από 4,2% της αγοράς το 2022.

    Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, η Huawei πήρε την τρίτη θέση από τη Lenovo. Η Apple είχε shipments που άγγιξαν τις 14,8 εκατομμύρια συσκευές από Οκτώβριο έως Δεκέμβριο, κατέχοντας ένα μερίδιο αγοράς 39,2%, ακολουθούμενη από τη Samsung με 6,8 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 18%. Η Huawei πούλησε 2,8 εκατομμύρια μονάδες και η Lenovo 2,6 εκατομμύρια, ενώ η Amazon έκλεισε την πεντάδα με 2 εκατομμύρια.

    Σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2022, μόνο η Huawei και η Lenovo σημείωσαν ανάπτυξη – 95,4% και 14,9% αντίστοιχα. Οι πωλήσεις της Apple μειώθηκαν κατά 24%, της Samsung κατά 10% και της Amazon κατά 43,9%. Η συνολική αγορά tablet σημείωσε μείωση 11% στις πωλήσεις, φτάνοντας τα 37,8 εκατομμύρια μονάδες. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι χώρες που εμφάνισαν τη μεγαλύτερη άνοδο ήταν η Κίνα και η Ινδία.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles