BREAKING

0

Οι συστάσεις από στόμα σε στόμα, εξακολουθούν να επηρεάζουν περισσότερο τους καταναλωτές από ότι τα social media

Δείχνει να ανατρέπεται η άποψη ότι στην σύγχρονη πραγματικότητα η αξιοποίηση των συλλογικών μέσων (social media) και εν γένει ψηφιακών μέσων (digital media) υπερισχύουν των πάντων, καθώς το 93% των  καταναλωτών φαίνεται να προτιμά την προφορική επικοινωνία έναντι της ψηφιακής (89%) για να εκφράσει την εμπειρία σε σχέση με κάποιο προϊόν ή να μάθει την άποψη τρίτων.

Όπως προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα “Real Life vs. Digital Life” της Nielsen, περισσότεροι από τους μισούς ερωτώμενους (58%) βεβαιώνουν ότι επηρεάζονται πολύ από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (έναντι 46% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και το 71% δηλώνουν ότι οι διά ζώσης συζητήσεις έχουν αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις τους.

Η έρευνα δείχνει ότι, αν και οι καταναλωτές παγκοσμίως περνούν διαρκώς περισσότερο χρόνο online και χρησιμοποιούν συχνότερα τα κοινωνικά δίκτυα, εξακολουθούν να εμπιστεύονται τα πιο παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας. Ο δείκτης εμπιστοσύνης προς χρήση διαμορφώνεται στις 240 μονάδες για τις εφημερίδες, στις 178 μονάδες για τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες και στις 162 μονάδες για τα περιοδικά, όταν το Διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα καταγράφουν μόλις 78 μονάδες.

Ειδικότερα, η γενιά των Millennials είναι το πιο πιστό κοινό σε όλα τα κανάλια, με τις εφημερίδες να θεωρούνται το πλέον αξιόπιστο μέσο (ο δείκτης διαμορφώνεται στις 356 μονάδες). Στο άλλο άκρο, η μεταπολεμική γενιά των Baby Boomers αντιμετωπίζει όλα τα κανάλια με τον ίδιο σκεπτικισμό, ενώ η Silent Generation τρέφει σαφή προτίμηση για τις εφημερίδες (με τον δείκτη στις 241 μονάδες).

Η κατά τόπους ανάλυση της έρευνας δείχνει ότι η Αυστραλία, η Γερμανία και η Κορέα, είναι οι χώρες με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις συστάσεις από στόμα σε στόμα έναντι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύοντας την προφορική επικοινωνία σε παράγοντα μέγιστης επιρροής για τη γνώμη και τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.

0 Comment