20 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Το Oppo R9 γκρεμίζει από την κορυφή της κινεζικής αγοράς το iPhone 6s!

    H Oppo συνεχίζει την εξαιρετική πορεία της προς την κορυφή, κατακτώντας όσο περνούν οι μήνες όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της κινεζικής αγοράς. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το σούπερ πετυχημένο Oppo R9 κατάφερε μέσα στο 2016 να εκθρονίσει από την πρώτη θέση το iPhone 6s της Apple. Αυτή είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 5 χρόνια που μία συσκευή της Apple χάνει την πρωτιά στην πολύ σημαντική κινεζική αγορά, καθώς από το 2012 τα iPhones βρίσκονταν στην κορυφή.

    oppor9plus-4

    Σύμφωνα με τα στοιχεία ενός πρόσφατου report, το iPhone 6s πούλησε για την χρονιά που μας πέρασε 12 εκατομμύρια μονάδες στην κινεζική αγορά (πράγμα που σημαίνει ένα 2% επί του συνόλου), ενώ η ναυαρχίδα της Oppo (R9) τα πήγε πολύ καλύτερα με πωλήσεις που άγγιξαν τις 17 εκατομμύρια μονάδες (κάτι που μεταφράζεται στο 4% του συνόλου). Αν και τα νούμερα των συσκευών της Apple είναι ομολογουμένως εντυπωσιακά, ωστόσο η πτώση από την κορυφή ουσιαστικά φανερώνει και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αμερικανική εταιρεία στην αγορά της Κίνας. Πέραν του τεράστιου ανταγωνισμού (μπορείτε να αναλογιστείτε για το πόσο τεράστια καταναλωτική βάση μιλάμε και για πόσα πολλά διαφορετικά brands κυκλοφορούν στην Κίνα) ουκ ολίγες φορές η κινεζική κυβέρνηση έχει προβάλλει εμπόδια στη διάδοση προϊόντων που προέρχονται από εταιρείες που εδρεύουν στις Η.Π.Α. Παρόλα αυτά, δε γίνεται να μην εκθειάσουμε και την τεράστια δυναμική της Oppo, μίας κινεζικής εταιρείας που πριν από μερικά χρόνια ήταν σχεδόν άγνωστη και τώρα… σαρώνει (και οι υπεύθυνοι της σίγουρα ήδη θα έχουν στο μυαλό τους το motto: “first we take Beijing, then the rest of the world”)…

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles