Το TikTok μπορεί να μοιάζει τα τελευταία χρόνια με μια ασταμάτητη "μηχανή" ψυχαγωγίας, όμως υπάρχει τουλάχιστον μια δραστηριότητα της εταιρείας που δε φαίνεται να έχει ανταπόκριση στη Δύση. Το TikTok πρόκειται να "παγώσει" τα σχέδιά του για επέκταση του live shopping στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, αφού τα πρώτα δείγματα έδειξαν ότι το εν λόγω λανσάρισμα δεν ήταν επιτυχημένο.
Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης δοκίμαζε το live shopping στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον προηγούμενο χρόνο, ξεκινώντας με ένα multi-brand event που λεγόταν “On Trend” τον περασμένο Δεκέμβριο. Αυτά τα shopping livestreams δεν κατάφεραν να προσελκύσουν το ευρύ κοινό, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να κινηθούν σε χαμηλά επίπεδα και αρκετοί δημιουργοί να παραιτηθούν από τα πρώιμα TikTok Shop projects. Το TikTok σχεδίαζε να επεκτείνει τη δραστηριότητα στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία αυτό το διάστημα και τον επόμενο χρόνο στις ΗΠΑ. Τώρα όμως εστιάζει να καταστήσει το project επιτυχημένο μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε μερικές χώρες της Ασίας, που το concept είναι πιο ώριμο.
Το live online shopping, που καθοδηγούν δημιουργοί και influencers, αποτελεί μια γιγάντια πηγή εσόδων για την ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, αφού στην κινέζικη εκδοχή του, το Douyin, αυτά τα events θεωρούνται άκρως επιτυχημένα.
0 Comment