BREAKING

0

Πλήρωναν δυο φόρες ΦΠΑ εξαιτίας της αδυναμίας των Κυπριακών Ταχυδρομείων να εφαρμόσουν ορθά το νέο ευρωπαϊκό Κανονισμό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Μεγάλη ταλαιπωρία υφίστανται αρκετοί κύπριοι καταναλωτές, εξαιτίας τεχνικής αδυναμίας των Κυπριακών Ταχυδρομείων να εφαρμόσουν ορθά το νέο ευρωπαϊκό Κανονισμό για το ηλεκτρονικό εμπόριο που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιουλίου 2021 και δίνει τη δυνατότητα καταβολής του ΦΠΑ κατά την αγορά του αντικειμένου, από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε τρίτες χώρες, οι οποίες είναι εγγεγραμμένες στο φορολογικό μητρώο κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης κάτω από τις πρόνοιες του Import One Stop Shop (IOSS).

Συγκεκριμένα, το σχετικό σύστημα των Κυπριακών Ταχυδρομείων για τεχνικούς λόγους δεν ήταν μέχρι πρόσφατα σε θέση να επιβεβαίωση την ορθότητα και εγκυρότητα του αριθμού IOSS με αποτέλεσμα πολλοί παραλήπτες αντικειμένων  που προέβηκαν σε ηλεκτρονικές αγορές, να έχουν καταβάλει δυο φόρες τον ΦΠΑ που αναλογούσε στα προϊόντα που αγόρασαν. Πλήρωσαν δηλαδή ΦΠΑ  τόσο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα  κατά την αγορά, όσο και στην Κύπρο κατά την παραλαβή των προϊόντων.

Όπως ενημερώνουν τα Κυπριακά Ταχυδρομεία το συγκεκριμένο τεχνικό πρόβλημα επιλύθηκε πλήρως και ο έλεγχος πλέον θα γίνεται αυτόματα. Παράλληλα, καλούν τους παραλήπτες αντικειμένων που έχουν καταβάλει δυο φόρες ΦΠΑ (τόσο στην πλατφόρμα κατά την αγορά, όσο και στην Κύπρο), να συμπληρώσουν το σχετικό έντυπο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα τους (https://cypruspost.post/el/ioss-refund-form) ώστε, αφού επιβεβαιωθεί η ορθότητα και η εγκυρότητα του αριθμού IOSS, τα Κυπριακά Ταχυδρομεία να προχωρήσουν στην επιστροφή του ΦΠΑ που καταβλήθηκε στην Κύπρο καθώς και του ταχυδρομικού Τέλους Προσκόμισης στο Τελωνείο, είτε με επιστροφή στην πιστωτική κάρτα (σε περίπτωση που η πληρωμή πραγματοποιήθηκε μέσω της ιστοσελίδας THALISUPP), είτε με έκδοση επιταγής.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)