BREAKING

Ποιο είναι το ποσοστό των Ελλήνων που "Ζουν" Online; Αποκαλυπτική έρευνα της Focus Bari για τη χρήση του Internet και τις συνήθειες μας!

O βαθμός διείσδυσης και η χρήση του Internet από τους Έλληνες πολίτες,  αποτέλεσε το αντικείμενο της ερεύνας που έτρεξε και ολοκλήρωσε πρόσφατα, η εταιρεία ερευνών Focus Bari. Η τελευταία πανελληνία έρευνα "Focus on Tech Life", για το πρώτο εξάμηνο του 2022, μας δίνει την ευκαιρία να σχηματίσουμε μια καλύτερη εικόνα για τις τάσεις των Ελλήνων και των Ελληνίδων ηλικίας 13 εώς 74 ετών, σε ότι έχει να κάνει με την χρήση του Internet. Σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας, η πανδημία λειτούργησε ως καταλύτης  στην γρηγορότερη διάδοση του Internet, φτάνοντας σε καθολική χρήση στις ηλικίες έως 54 ετών, ενώ με βάση τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν φτάνει σε επίσης πολύ υψηλά επίπεδα τόσο στις μεγαλύτερες, όσο και στις παιδικές ηλικίες.

Επίσης, η έρευνα της Focus Bari έδειξε ότι στο 92% εντοπίζεται πλέον η διείσδυση του internet στις ηλικίες 55-64, αλλά και στο 80% στις ηλικίες 65-74 χρόνων, ενώ… στο 88% φτάνει η χρήση στα παιδιά 5-12 χρόνων, και ειδικά στα παιδιά 10-12 γίνεται καθολική, αγγίζοντας το 98%! Σε ότι έχει να κάνει τις συκσευές που προτιμούν οι Έλληνες περισσότερο για να εξερευνούν τον κόσμο του Διαδικτύου, αυτή δεν είναι άλλη από το smartphone (η χρήση του αγγίζει ένα ποσοστό της τάξης του 96%), με τους Έλληνες να συνηθίζουν να δαπανούν περίπου δύο ώρες την ημέρα από τον χρόνο τους "σερφάροντας".

Παράλληληα, ανοδική είναι και η πορεία των social media / networks, τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες και Ελληνίδες (87%), με το 86% των χρηστών να ασχολούνται καθημερινά, ενώ ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν σε αυτά, φτάνει στα 86 λεπτά την ημέρα! Αξίζει να προσθέσουμε, ότι λογαριασμό στο Facebook έχει το 80% και στο Instagram το 64%. Τέλος, 0ι ηλεκτρονικές αγορές έχουν αρχίσει να μπαίνουν για τα καλά στην καθημερινότητα των Ελλήνων, με το ηλικιακό group των 25-34 να είναι εκείνο που ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα. Το 75% του πληθυσμού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο, ενώ ξόδεψε για τις ηλεκτρονικές αγορές του κατά μέσο όρο 869 ευρώ.

 

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)