15.9 C
Athens
Παρασκευή, 16 Μαΐου, 2025
More

    Πώς να χρησιμοποιήσεις το ChatGPT για να “απογειώσεις” τις online αγορές σου

    Η OpenAI μόλις παρουσίασε μια σειρά από νέες λειτουργίες στο ChatGPT που μετατρέπουν το γνωστό chatbot σε έναν από τους πιο έξυπνους προσωπικούς βοηθούς για online ψώνια. Είτε αναζητάς espresso machines, gadgets, ή ακόμα και παιχνίδια όπως το Nintendo Switch 2, το ChatGPT μπορεί πλέον να προσφέρει ενημερωμένες, στοχευμένες και ευκολοδιάβαστες προτάσεις. Δες πώς μπορείς να το αξιοποιήσεις:

    Βήμα 1: Χρήση της αναζήτησης στο ChatGPT

    Άνοιξε το ChatGPT και πληκτρολόγησε ένα ερώτημα όπως:

    “Ποια είναι τα καλύτερα laptops κάτω από 1000€ για φοιτητές;”

    Η μηχανή αναζήτησης του ChatGPT, ενισχυμένη με web browsing, θα εμφανίσει οργανικά αποτελέσματα με εικόνες, τιμές, αξιολογήσεις και βασικά χαρακτηριστικά.

    Βήμα 2: Δες τις κάρτες προϊόντων

    Κάθε αποτέλεσμα εμφανίζεται σε μορφή “product card” με εικόνα, τιμή, αστεράκια και κουμπί για περισσότερες πληροφορίες. Η μορφή θυμίζει Google Shopping, αλλά είναι ενσωματωμένη μέσα στο ChatGPT.

    Βήμα 3: Δες τις λεπτομέρειες μέσω Sidebar

    Κάνοντας κλικ στην κάρτα, ανοίγει ένα πλαϊνό παράθυρο με συγκεντρωμένες πληροφορίες: πού μπορείς να το αγοράσεις, τι λένε χρήστες σε Amazon, Best Buy, Reddit, και άλλες πηγές.

    Βήμα 4: Κάνε ερωτήσεις για συγκεκριμένα προϊόντα στο ChatGPT

    Χρησιμοποίησε το κουμπί “Ρώτα για αυτό” για να θέσεις ερωτήσεις όπως “Έχει καλή διάρκεια μπαταρίας;” ή “Είναι κατάλληλο για gaming;” Το ChatGPT θα σου απαντήσει με σύνοψη από αξιόπιστες πηγές.

    Extra Tip: Χρήση μέσω WhatsApp

    Τώρα μπορείς να στείλεις μήνυμα μέσω WhatsApp για άμεσες απαντήσεις όπου κι αν βρίσκεσαι!

    Μία ακόμα σημαντική καινοτομία είναι η ενσωμάτωση βελτιωμένων citations, δηλαδή παραπομπών, που συνοδεύουν πλέον πολλές από τις απαντήσεις του ChatGPT. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν εύκολα τις πρωτογενείς πηγές της πληροφορίας, κάνοντάς το εργαλείο όχι μόνο πιο διαδραστικό αλλά και πιο αξιόπιστο. Παράλληλα, έχουν προστεθεί λειτουργίες όπως το autocomplete στις αναζητήσεις και η εμφάνιση trending queries, ώστε οι χρήστες να βλέπουν τι είναι δημοφιλές ή σχετικό με το θέμα που εξετάζουν. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, το chatbot αποκτά μία περισσότερο «μηχανή αναζήτησης» διάσταση, ενώ διατηρεί τη συνομιλιακή του φύση που διευκολύνει την κατανόηση και τη λήψη αποφάσεων.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles