BREAKING

0

Πώς οι Κύπριοι καταναλώνουν τα media: Παρουσίαση της πρωτότυπης έρευνας της Partners Y&R

partners yr media 3

Την πρώτη ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς για το πώς οι Κύπριοι καταναλωτές «καταναλώνουν» τα media, παρουσίασε η Partners Y&R, σε επιχειρηματίες, εκπροσώπους της αγοράς και των ΜΜΕ, σε  εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προχθές στη Λευκωσία. Η έρευνα, με την πρωτότυπη ονομασία «The Media Junkies: how consumers consume media» πραγματοποιήθηκε από την RAI Consultants, τον Ιανουάριο του 2018, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1014 ατόμων (άνδρες και γυναίκες 16-65 χρονών σε αστικές και ημιαστικές περιοχές της Κύπρου), με τυχαία δειγματοληψία και προσωπικές συνεντεύξεις.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, προέκυψαν 5 προφίλ Κυπρίων καταναλωτών, κατηγοριοποιημένα, για πρώτη φορά, βάσει και ψυχογραφικών χαρακτηριστικών τους, του τρόπου ζωής τους, τα ενδιαφέροντα και τις αξίες τους, τα οποία καθορίζουν τις επιλογές τους.

Με τη χρήση των νέων αυτών στοιχείων, όπως αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση της έρευνας, η Partners Y&R είναι σε θέση να γνωρίζει, πότε κάθε μία από τις κατηγορίες αυτές παρακολουθεί τηλεόραση, πως καταναλώνει τα έντυπα, πότε ακούει ραδιόφωνο και πότε σερφάρει στα social media. Η έρευνα κατέδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι Κύπριοι γίνονται δέκτες ερεθισμάτων από πολλές mediακές πλατφόρμες ταυτόχρονα και οτι ο χρόνος κατανάλωσης μέσων έχει αυξηθεί σηματικά. Επισημάνθηκε επίσης πως τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας αποτελούν τεκμηριωμένα, ένα χρήσιμο και ισχυρό εργαλείο στα χέρια των διαφημιστών, διαφημιζομένων και μέσων στην επιλογή των κατάλληλων καναλιών επικοινωνίας για να μιλήσουν στο κοινό τους, ενώ παράλληλα αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά ότι η χρήση πολλαπλών καναλιών είναι καθοριστικής σημασίας για τους διαφημιζόμενους που μπαίνουν στο «ρινγκ» της αγοράς.

Να σημειωθεί ότι την έρευνα καλωσόρισε και προλόγισε η διευθύνουσα σύμβουλος της Partners Y&R κα. Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου. Στη συνέχεια ο διευθύνων σύμβουλος της RAI κος Ολύμπιος Τουμάζου ανέλυσε με ακρίβεια τα στοιχεία της, δίνοντας έμφαση στα προφίλ του Κύπριου καταναλωτή και ακολούθησε η κα Άντρεα Χατζηβασιλείου, Γενική Διευθύντρια της Partners Y&R που σύνδεσε  τα ευρήματα με τη στρατηγική επικοινωνίας και στόχευσης των μηνυμάτων. Την παρουσίαση έκλεισε ο Creative  managing Director της Partners Y&R κος Λούκας Γρηγοράς με μία αναφορά στη δημιουργικότητα της ιδέας που πρέπει να συνοδεύει το κάθε μήνυμα έτσι ώστε να μένει χαραγμένο στη  μνήμη του εκάστοτε καταναλωτή media.

partners yr media 2 partners yr media 1

0 Comment