BREAKING

Πόσο είναι το κόστος κατασκευής ενός Nothing Phone (1); O δημιουργός του... απαντά!

Τίποτα δεν μοιάζει με το Nothing Phone (1) και η συσκευή πριν καν κυκλοφορήσει είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον όλων μέσω της διαφημιστικής εκστρατείας, με έμφαση στον μοναδικό διαφανή σχεδιασμό του. Το πιο σημαντικό, το τηλέφωνο ήταν το πνευματικό τέκνο του Carl Pei, ο οποίος στο παρελθόν είχε συνδεθεί με την OnePlus. Μετά την κυκλοφορία, η διαφημιστική εκστρατεία συνεχίστηκε και επανειλημμένα τονίστηκαν χαρακτηριστικά όπως η οθόνη AMOLED 120Hz, η ασύρματη φόρτιση, ο λαμπερός σχεδιασμός φωτός LED και άλλα. Σε ένα βίντεο που ανέβηκε πρόσφατα στο YouTube, ο Pei, ενώ έκανε κριτική για το iPhone 14, μίλησε για το κόστος κατασκευής του Nothing Phone (1) και το περιθώριο κέρδους και το συνέκρινε με αυτό του πιο πρόσφατου iPhone.

Ο Carl Pei λέει ότι το κόστος κατασκευής του Nothing Phone (1) είναι 360 $ (περίπου 29.300 Rs). Να θυμίσουμε, η τιμή Nothing Phone (1) στην Ινδία κατά την κυκλοφορία ήταν 32.999 Rs (περίπου 405 $) και σύμφωνα με το Pei, επί του παρόντος πωλείται σε περίπου 450$. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία έχει πολύ λιγότερα περιθώρια για τον εαυτό της.

Απλά και χωρίς κόπο ο Pei μιλάει ανοιχτά και αναφέρει ένα περιθώριο κέρδους $88 ($449-$360), από το οποίο πρέπει να καλύψει τα logistics και να μοιραστεί ένα ποσοστό με συνεργαζόμενα κανάλια όπως το Amazon, παρόχους δικτύου κ.λπ. Αφαιρώντας όλα τα έξοδα, το ανώτατο στέλεχος της εταιρείας ισχυρίζεται ότι το κέρδος είναι "ΜΗΔΕΝΙΚΟ". Από την άλλη πλευρά, η κατάσταση στην Ινδία είναι επίσης μια περίεργη περίπτωση.

Το κορυφαίο στέλεχος ισχυρίζεται ότι πούλησε πάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες Nothing Phone (1) σε όλο τον κόσμο και τώρα οι προμηθευτές και η εταιρεία έχει καλύτερες τιμές για τα εξαρτήματα. Αυτό θα βοηθήσει την εταιρεία να αυξήσει τα κέρδη με τα επόμενα προϊόντα που θα λανσάρει.

Συγκριτικά με την Apple, κάθε μονάδα iPhone 14 που φθάνει στα χέρια ενός πελάτη, εξασφαλίζει για την εταιρεία περιθώριο κέρδους σχεδόν 50%. Βέβαια η Apple έχει πολύ περισσότερα έξοδα διαφημίσεων και άλλων συναφών υποχρεώσεων σε συνεργάτες. Ο γίγαντας του Cupertino διαθέτει αποκλειστικά καταστήματα σε πολλά μέρη του κόσμου, κέντρα Ε&Α και σχεδιασμού, ευρύτερη κάλυψη της αγοράς, συντήρηση κατασκευής, κ.ά.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε εάν η εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια ναυαρχίδα, ο Carl Pei είπε: "Ίσως".

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment