BREAKING

0

Ψηφιακή κόπωση στους πολίτες έφερε η αυξημένη χρήση του Διαδικτύου κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης μελέτης της EY «Decoding the digital home», πολλοί πολίτες βιώνουν σήμερα ψηφιακή κόπωση, έπειτα από την κατακόρυφη αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου που έκαναν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συγκεκριμένα το 47% των ατόμων που συμμετείχαν στην ερευνά, δήλωσε ότι αναζητά χρόνο αποσύνδεσης από τα smartphones και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, ένα 25% απαντά ότι θα ήθελε να μειώσει τον αριθμό των πλατφορμών streaming που χρησιμοποιεί.

tired-man

Ταυτόχρονα, το 43% πιστεύει ότι υπάρχουν σήμερα υπερβολικά πολλά πακέτα συνδεσιμότητας και περιεχομένου. Παράλληλα, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) ανησυχεί πολύ για το επιβλαβές ή ακατάλληλο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, ενώ σχεδόν τα μισά νοικοκυριά (49%) υποστηρίζουν την αυστηρότερη ρύθμιση και έλεγχο του Διαδικτύου. Το 35% είναι, επίσης, επιφυλακτικό σχετικά με τη χρήση δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5G, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις. Την ιδία ώρα, το 41% των πολιτών ανησυχεί περισσότερο σήμερα για τον αντίκτυπο του Διαδικτύου στην ποιότητα ζωής, σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία.

Επιπλέον, το 39% είναι πολύ προσεκτικό στη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο. Χαρακτηριστικά, η ηλικιακή ομάδα 18-34 ανησυχεί περισσότερο για τη δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (43%), απ’ ό,τι τα άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω (36%).

Έντονος προβληματισμός για τα παιδιά

Ο συσχετισμός μεταξύ ζήτησης και ανησυχιών είναι πιο έντονος μεταξύ των νοικοκυριών με παιδιά: το 60% των πολιτών, που έχουν παιδιά, αναφέρει ότι οι ανάγκες για συνδεσιμότητα έχουν αυξηθεί (έναντι 44% κατά μέσο όρο πριν από την πανδημία. Επίσης, πάνω από τους μισούς (52%) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να εξετάσουν τον αντίκτυπο, που έχει το internet στην ποιότητα ζωής τους (έναντι 41% κατά μέσο όρο).

Οι δαπάνες

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η COVID-19 οδήγησε σε αυξημένες προθέσεις για δαπάνες, με το 25% να συμφωνεί ότι η πανδημία έχει κάνει την αναβάθμιση σε δίκτυο 5G πιο ελκυστική. Ταυτόχρονα, το 20% δηλώνει πλέον πιο πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για περιεχόμενο Ultra HD.

Ωστόσο, οι προβληματισμοί για τον έλεγχο κόστους και την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι πιο έντονοι από τη διάθεση για αναβάθμιση. Το 42% πιστεύει ότι ήδη πληρώνει πάρα πολλά για το περιεχόμενο που καταναλώνει, ενώ το 53% δηλώνει ότι προτεραιότητα του νοικοκυριού είναι να δαπανούν όσο το δυνατόν λιγότερο σε υπηρεσίες επικοινωνίας. Συνολικά, το 42% των ερωτηθέντων σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνει το δείγμα, πιστεύει ότι ο πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών, που χρησιμοποιεί, δεν κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει ότι απολαμβάνουν το καλύτερο δυνατό πακέτο.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)