BREAKING

0

Public: Με διπλή υποψηφιότητα συμμετέχει στη τελική φάση των World Retail Awards

public (Small)

Στη τελική φάση του θεσμού των Παγκόσμιων Βραβείων Λιανεμπορίου (World Retail Awards) ο οποίος αναγνωρίζει και επιβραβεύει τα best practices στο λιανεμπόριο παγκοσμίως θα συμμετάσχει η αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Public. Αναλυτικότερα, το Public θα διαγωνιστεί στον τελικό της διοργάνωσης μαζί με άλλες μεγάλες εταιρείες και γνωστά πολυκαταστήματα από την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και τις Η.Π.Α. Οι νικητές των World Retail Awards θα ανακοινωθούν στο πλαίσιο του World Retail Congress που θα διεξαχθεί στο Άμστερνταμ στις 16 Μαΐου 2019.

Να σημειωθεί ότι η διάκριση που οδήγησε το Public στη τελική φάση των Παγκόσμιων Βραβείων Λιανεμπορίου είναι διπλή, καθώς ξεχώρισε στις κατηγορίες Outstanding Store Design & Retail Employer of the Υear. Πιο συγκεκριμένα, το νέο κατάστημα Public της αλυσίδας στην Κύπρο, στο εμπορικό κέντρο Nicosia Mall, διακρίθηκε στην κατηγορία Outstanding Store Design, που περιλαμβάνει καταστήματα πάνω από 1200 τ.μ.  Επιπρόσθετα, το Public ξεχώρισε στην κατηγορία Retail Employer of the Year, για την καινοτόμα πλατφόρμα “Idea Management” που δημιούργησε για τους ανθρώπους του. Το Idea Management είναι μια πλατφόρμα εσωτερικής επικοινωνίας η οποία αναπτύχθηκε από το Public και στοχεύει στο να ακούει η εταιρεία τη φωνή όλων των υπαλλήλων της, σε όποια πόλη και αν αυτοί βρίσκονται, στα 55 καταστήματά της σε Ελλάδα και Κύπρο και στα κεντρικά της γραφεία. Η πλατφόρμα Idea Management ξεκίνησε το 2018 με σκοπό να αξιοποιεί ιδέες εσωτερικά από τον οργανισμό, ανεξαρτήτως θέσης και ιεραρχίας. Στον πρώτο κύκλο του Idea Management κατατέθηκαν 122 ιδέες από τους εργαζόμενους και υλοποιήθηκαν 3 νικητήριες ιδέες, οι οποίες έδωσαν λύση στα challenges που τέθηκαν για τη δημιουργία μιας paperless εταιρείας και για το λανσάρισμα μιας νέας εμπορικής υπηρεσίας. Εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει ο νέος κύκλος του Idea Management.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)