Μετά από συνεργασία με την εταιρεία EssilorLuxotica, γνωστή για τα οπτικά Ray-Ban, το Facebook παρουσίασε τα πρώτα δικά του γυαλιά, με στόχο να προσφέρει νέες δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας στους χρήστες του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που κυκλοφόρησαν, τα γυαλιά, με την ονομασία «Ray-Ban Stories» θα διατίθενται σε 20 διαφορετικά στιλ. Η τιμή τους θα ανέρχεται στα 299 δολάρια. Οι χρήστες τους θα μπορούν να ακούνε μουσική και podcast, να απαντάνε σε τηλεφωνήματα, να τραβάνε φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζονται με άλλους χρήστες του Facebook με τη βοήθεια μιας συνοδευτικής εφαρμογής.
(image credits: Ray-Ban)
Τι γνωρίζουμε για τα «Ray-Ban Stories»
Διαθέτουν δύο κάμερες, δύο μικροσκοπικά ηχεία, τρία μικρόφωνα και μικροεπεξεργαστή Snapdragon. Φορτίζονται μέσω καλωδίου USB-C σε περίπου έξι ώρες. Για τη χρήση τους, πρέπει να συνδεθούν σε λογαριασμό Facebook. Μπορούν να τραβήξουν έως 35 βίντεο των 30 δευτερολέπτων ή 500 φωτογραφίες. Αυτά στη συνέχεια μεταφορτώνονται ασύρματα στη συνοδευτική εφαρμογή, η οποία τα κρυπτογραφεί. Μέσω του Facebook View, ο κάτοχος των γυαλιών μπορεί να μοιραστεί αυτό το περιεχόμενο με άλλους. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να αποθηκευτούν στο κινητό του χρήστη εκτός της ειδικής εφαρμογής του Facebook. Τα γυαλιά περιλαμβάνουν επίσης έναν προαιρετικό ψηφιακό βοηθό (Facebook Assistant) που επιτρέπει στον χρήστη να τραβάει με αυτά φωτογραφίες και βίντεο μόνο με φωνητικές εντολές.
Ακόμη, το Facebook έκανε γνωστό ότι δεν θα προβάλλονται διαδικτυακές διαφημίσεις μέσω των γυαλιών. Τέλος, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρησιμοποιεί χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών το περιεχόμενο των φωτογραφιών και βίντεο, που θα τραβάνε τα «έξυπνα» γυαλιά.
Μάθε περισσότερα εδώ