16.3 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
More

    Η Samsung αιμορραγεί στην αγορά της Κίνας, με το μερίδιο της να φτάνει μόλις στο… 3%!

    H Samsung σίγουρα πέρασε μεγάλες δυσκολίες την χρονιά που μας πέρασε με την περίπτωση των ελαττωματικών Galaxy Note 7, καθώς η εικόνα του κορεατικού κολοσσού σίγουρα “τραυματίστηκε” σε μεγάλο βαθμό. Ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες πάντοτε γνωρίζουν τους τρόπους για να πραγματοποιούν μεγάλα “comeback” και σίγουρα η εκπληκτική πορεία της νέας ναυαρχίδας Galaxy S8 αποδεικνύει ότι η Samsung γνωρίζει να ξεπερνάει τις “φουρτούνες”.

    Samsung Loses china

    H κορεατική εταιρεία βέβαια αν και στις περισσότερες αγορές του κόσμου εξακολουθεί και τα πηγαίνει περίφημα, υπάρχει μία συγκεκριμένη αγορά όπου τα πράγματα βαίνουν διαρκώς από το κακό στο… χειρότερο. Αναφερόμαστε στην αγορά της Κίνας, όπου σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Counterpoint, η κορεατική εταιρεία το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει πραγματοποιήσει… ελεύθερη πτώση! Συγκεκριμένα, το συνολικό μερίδιο της Samsung στην κινεζική αγορά αυτή τη στιγμή ανέρχεται στο 3.3% επί του συνόλου (μεταφράζεται ποσοτικά σε 3.1 εκατομμύρια συσκευές), ενώ για το ίδιο χρονικό διάστημα πέρσι ο κολοσσός της mobile τεχνολογίας κατείχε το 8.6%. Ως γνωστόν, η κινεζική αγορά είναι από τις πιο “ιδιαίτερες” και “απρόβλεπτες” στον κόσμο, καθώς η ύπαρξη δεκάδων εγχωρίων κατασκευαστών (που παίζουν δυνατά εντός της κινεζικής επικράτειας) σπρώχνει τους Κινέζους καταναλωτές προς τα “made in China” smartphones. Για αυτό και ακόμη και παραδοσιακές δυνάμεις όπως η Samsung μπορεί να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις πωλήσεις των συσκευών τους. Η αγορά της Κίνας άλλωστε είναι ένας τελείως “διαφορετικός κόσμος” και η Samsung θα πρέπει να καταβάλλει μεγαλύτερες προσπάθειες εάν θέλει να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην συγκεκριμένη αγορά.

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles