18.4 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
More

    Η Samsung πικάρει την Apple για το iPhone 6, στο νέο spot του Galaxy Note 4!

    Τις τελευταίες μέρες, τα πάντα κινούνται γύρω από τον αστερισμό του iPhone 6, καθώς δικαιολογημένα οι νέες συσκευές της Apple έχουν συγκεντρώσει πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι οι υπόλοιπες εταιρείες καλούνται να βρουν τρόπους για να στρέψουν την προσοχή των media και του αγοραστικού κοινού προς το μέρος τους. Έτσι λοιπόν, η Samsung, σκέφτηκε να πικάρει τη μεγάλη της αντίπαλο Apple με ένα (ακόμη) διαφημιστικό spot, το οποίο συγκρίνει το Galaxy Note 4 με το iPhone 6.

    samsung-vs-iphone6

    Συγκεκριμένα, η Samsung εστιάζει στο διαφημιστικό της στο γεγονός ότι η Apple με τα iPhone 6 και iPhone 6 Plus, ουσιαστικά πραγματοποιεί μία στροφή προς τα smartphones που ξεχωρίζουν για τη μεγάλη τους οθόνη, ενώ πριν από μερικά χρόνια οι υπεύθυνοι του Cupertino, απέκλειαν κάθε ενδεχόμενο δημιουργίας smartphones με μεγάλα display. Στο νέο διαφημιστικό spot (που έχει δημιουργηθεί από τo αμερικανικό σκέλος της Samsung), το Galaxy Note εκθειάζουν χαρούμενοι αγοραστές, ενώ παράλληλα υπερτονίζονται όλα τα χαρακτηριστικά του. Επιπλέον, το αρκετά επιθετικό διαφημιστικό σε κάποια στιγμή του, αναφέρει ξεκάθαρα ότι το iPhone 6 δεν φέρνει τίποτα επαναστατικό, καθώς αντιγράφει το Galaxy Note. Για αυτό το λόγο εμφανίζονται σχόλια από χρήστες που περιγράφουν τη συσκευή της Apple ότι μοιάζει με το Galaxy Note 2 (χωρίς το Stylus), το οποίο είχε κυκλοφορήσει το 2012.

    Χωρίς αμφιβολία, η μάχη ανάμεσα στην Samsung και στην Apple, έχει φουντώσει για τα καλάΕσείς συμφωνείτε με την άποψη ότι το iPhone 6 αποτελεί μία αντιγραφή του Galaxy Note, όπως ισχυρίζεται η Samsung στο διαφημιστικό της (το οποίο μπορείτε να το παρακολουθήσετε παρακάτω);

    http://youtu.be/oxhSnNZH3Rk

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles