Το 2014 είναι μία χρόνια που μάλλον οι υπεύθυνοι της Samsung θα θέλουν να ξεχάσουν, καθώς εδώ και πολύ καιρό οι πωλήσεις του κολοσσού των νέων τεχνολογιών έχουν πάρει την κατιούσα. H Samsung δείχνει να χάνει διαρκώς έδαφος σε πολλές αγορές του κόσμου και μία εξ’ αυτών είναι και η πολυπληθής (και εξαιρετικά κρίσιμη) αγορά της Κίνας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την αναφορά της CCID Consulting, οι απώλειες της Samsung στην αγορά της Κίνας είναι πραγματικά τρομακτικές, καθώς άγγιξαν το 31.5% του συνολικού μεριδίου της. Ενδεικτικό είναι ότι στις αρχές του 2014, η κορεατική εταιρεία ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς, απολαμβάνοντας ένα μερίδιο της τάξεως του 20%. Ωστόσο, αυτό το μερίδιο συρρικνώθηκε τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς, φτάνοντας στο 13.7%. Κοιτάζοντας τα παραπάνω στοιχεία, εάν δεν αναστραφεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και συνεχιστεί η κατακόρυφη πτώση, τότε πολύ σύντομα δεν αποκλείεται η Samsung να χάσει την πρώτη θέση που εξακολουθεί και διατηρεί με νύχια και με δόντια, νιώθοντας όμως την καυτή ανάσα της Apple και της Xiaomi που μέρα με την μέρα κερδίζουν τη προσοχή των κινέζων καταναλωτών. Η αγορά της Κίνας αυτή τη στιγμή είναι ένα πραγματικό Ελ Ντοράντο για τους κατασκευαστές, για αυτό και ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σφοδρός.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζουν πηγές της αγοράς, η απώλεια του 1/3 του μεριδίου της Samsung οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αδυναμία της γνωστής εταιρείας να προσαρμοστεί με δυναμικό τρόπο στην ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην κινεζική αγορά. Αναμφίβολα, η αλλαγή στρατηγικής για τη Samsung είναι πλέον επιτακτική ανάγκη…
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.