BREAKING

6

Σκούρα τα πράγματα για την Samsung και στην αγορά της Κίνας!

Το 2014 είναι μία χρόνια που μάλλον οι υπεύθυνοι της Samsung θα θέλουν να ξεχάσουν, καθώς εδώ και πολύ καιρό οι πωλήσεις του κολοσσού των νέων τεχνολογιών έχουν πάρει την κατιούσα. H Samsung δείχνει να χάνει διαρκώς έδαφος σε πολλές αγορές του κόσμου και μία εξ’ αυτών είναι και η πολυπληθής (και εξαιρετικά κρίσιμη) αγορά της Κίνας.

Samsung-down-trend

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την αναφορά της CCID Consulting, οι απώλειες της Samsung στην αγορά της Κίνας είναι πραγματικά τρομακτικές, καθώς άγγιξαν το 31.5% του συνολικού μεριδίου της. Ενδεικτικό είναι ότι στις αρχές του 2014, η κορεατική εταιρεία ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς, απολαμβάνοντας ένα μερίδιο της τάξεως του 20%. Ωστόσο, αυτό το μερίδιο συρρικνώθηκε τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς, φτάνοντας στο 13.7%. Κοιτάζοντας τα παραπάνω στοιχεία, εάν δεν αναστραφεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και συνεχιστεί η κατακόρυφη πτώση, τότε πολύ σύντομα δεν αποκλείεται η Samsung να χάσει την πρώτη θέση που εξακολουθεί και διατηρεί με νύχια και με δόντια, νιώθοντας όμως την καυτή ανάσα της Apple και της Xiaomi που μέρα με την μέρα κερδίζουν τη προσοχή των κινέζων καταναλωτών. Η αγορά της Κίνας αυτή τη στιγμή είναι ένα πραγματικό Ελ Ντοράντο για τους κατασκευαστές, για αυτό και ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σφοδρός.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζουν πηγές της αγοράς, η απώλεια του 1/3 του μεριδίου της Samsung οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αδυναμία της γνωστής εταιρείας να προσαρμοστεί με δυναμικό τρόπο στην ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην κινεζική αγορά. Αναμφίβολα, η αλλαγή στρατηγικής για τη Samsung είναι πλέον επιτακτική ανάγκη…  

SOURCE

5 Comments

  • GNX
    20 Ιανουαρίου 2015 at 01:27

    Dredd μόνος σου τα λες μόνος σου συμφωνείς?

    η samsung πληρώνει το «spamαρισμα» που κάνει στην αγορά τα τελευταία 2 χρόνια.
    με μια παρωχημένη σχεδιαστική ταυτότητα, ένα touchwiz που δεν παλεύεται με τιποτα κ τους ανταγωνιστές να βγάζουν το πολύ 10 συσκευές το χρόνο αλλά με ξεκάθαρα target groups, αργά ή γρήγορα θα ερχοταν η πτώση.

    τώρα για ανταγωνιστές του iphone δεν έχει νόημα να μιλάμε, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. υπάρχει android κ ios με τα καλά κ τα κακά τους. αν ο καταναλωτής είχε την ευκαιρία να επιλέξει ανάμεσα σε μια android κ μια ios συσκευή, τοτε θα είχε νόημα να βγαλουμε συμπεράσματα.

    ηρθε η ώρα για τη samsung να πείσει τον κόσμο γιατί κάποιος πρέπει να την προτιμήσει ανάμεσα σε xiaomi, lg, sony, nexus, motorola, apple κλπ

  • Dredd
    19 Ιανουαρίου 2015 at 20:59

    Συμφωνώ απόλυτα!Έχει σπαμάρει την αγορά με 1 μύριο μέτριες συσκευές.Πως περιμένει να πουλήσει?Θα προσθέσω ότι μονόδρομος είναι το ίδιο UI απο οποιονδήποτε κατασκευαστή κι αν είναι το τηλέφωνο.’Οπως έκανε με το android wear.Αυτή την αποκλειστικότητα της παραμετροποίησης του λειτουργικού όπως θέλει η κάθε εταιρεία ήταν το μέγιστο λάθος της εξ’αρχής.Δεν υπάρχει σε κανένα άλλο os.Όποιος θέλει κάτι άλλο υπάρχουν και τα launchers να κάνει τη συσκευή του να δείχνει όπως θέλει

  • Dredd
    19 Ιανουαρίου 2015 at 20:18

    Άργησε αλλά φαίνεται ότι πήρε επιτέλους χαμπάρι ο κόσμος τι παίζει.Θα μιλήσω όσο πιο αντικειμενικά γίνεται.Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι fanboy καμιάς εταιρείας και κάτοχος ενός nexus 5.Πότε πραγαμτικά η galaxy σειρά της samsung ήταν πραγματικά το αντίπαλο δέος απέναντι στο iphone της apple?Και απο πότε οι συσκευές της ήταν καλύτερες απο άλλων εταιρειών?Ποτέ!Φοβερός αστικός μύθος που διαδίδουν τα τεχνολογικά έντυπα και όχι μόνο.Μόνο στην τιμή το κοντράριζε.Η αλήθεια όμως είναι ότι η καλύτερη android συσκευή δεν πλησιάζει το iphone ούτε σαν ποιότητα κατασκευής και υλικού αλλά ούτε και σαν perfomance.Απλά αγοράζεις φθηνότερα μια »ναυαρχίδα» με καλύτερα specs με αρκετά χειρότερη όμως εμπειρία χρήσης απο μια συσκευή της apple.Να μην μιλήσουμε για τις low-end συσκευές,τα διαφορετικά UI που κακώς επιτρέπει η google και το bloatware που έχουν βγάλει το κακό όνομα στο android

  • Άκης
    19 Ιανουαρίου 2015 at 20:18

    Η Samsung είναι μεγάλη δύναμη. Μπορεί να επανέλθει αν δώσει στον πελάτη της, ποιοτικές υπηρεσίες και άριστες συσκευές.
    Λιγότερα μοντέλα, συνεχής υποστήριξη, άμεση αναβάθμιση, ποιοτικές συσκευές. Ας πάρει επιτέλους το παράδειγμα της ( μισητής ) μηλοεταιριας.

  • Giorgos
    19 Ιανουαρίου 2015 at 14:08

    Έχασε κάθε αξιοπιστία που είχε η Samsung και πιστεύω σημαντικό ρόλο έπαιξε τόσο η κατασκευή από πλαστικό του s5 όσο και το ότι για το s4 είχαν βγάλει ένα κάρο εκδόσεις αχρείαστες.