BREAKING

0

Σχέδιο για κυκλοφορία των γραμμών 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας χωρίς οδηγό

Όπως σημειώνεται σε σχετικό έγγραφο που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια, με απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. Γεωργίου Θωμόπουλου, συγκροτείται επιτροπή με έργο τη σύνταξη σχεδίου διαδικασίας, για την κυκλοφορία συρµών στις Γραµµές 2 & 3, µε ενεργο̟ποιηµένο το σύστηµα Αυτόµατης Λειτουργίας Συρµών, καθώς και η σύνταξη σχεδίων οδηγιών εργασίας που ενδεχοµένως α̟παιτηθούν, σε συνεργασία µε τις αρµόδιες-εµ̟πλεκόµενες οργανωτικές µονάδες.

metro-athinas

Όπως σημειώνεται, τα ανωτέρω ̟προτεινόµενα σχέδια θα κατατεθούν στο Τµήµα ∆ιαχείρισης Ποιότητας και Πιστο̟οίησης, του Τοµέα Ποιότητας, Πιστο̟οίησης και Περιβάλλοντος έως την 24η Μαρτίου 2017, για ̟περαιτέρω ενέργειες έκδοσης της διαδικασίας και των οδηγιών έως την 31η Μαρτίου 2017.

Οι 3ης γενιάς συρμοί του μετρό που δόθηκαν στην κυκλοφορία το 2013 κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα από την κοινοπραξία Hyundai Rotem - Hanwha και είναι εξοπλισμένοι με συστήματα ATP (Automatic Train Protection – Σύστημα Αυτόματης Προστασίας) και ATΟ (Automatic Train Operation – Σύστημα Αυτόματης Λειτουργίας). Τα συστήματα αυτά προσφέρουν έλεγχο εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας, τήρησης αποστάσεων ασφαλείας από προπορευόμενους συρμούς και επιβράδυνσης από τον έναν σταθμό στον άλλον. Διαθέτουν επίσης εξελιγμένο σύστημα φρένων, με αναβαθμισμένες λειτουργίες έλεγχου και ακρίβειας του φρεναρίσματος.

0 Comment