18.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Σε μαρασμό οι πωλήσεις tablets: Ποιοι είναι οι 5 κορυφαίοι κατασκευαστές

    Συνεχίστηκε το 2019 η πτωτική πορεία των πωλήσεων στην παγκόσμια αγορά των tablets, με τις πωλήσεις της κατηγορίας να υποχωρούν τόσο κατά το 4ο τρίμηνο του 2019, όσο και συνολικά στη διάρκεια του περασμένου έτους. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις tablets μειώθηκαν το 2019 σε διεθνές επίπεδο κατά 1,5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα και διαμορφώθηκαν στα 144 εκατ. τεμάχια. Σε επίπεδο 4ου τριμήνου, η πτώση ήταν της τάξης του 0,6%, με την αγορά να κινείται τεμαχιακά στα 43,5 εκατ. συσκευές το εξεταζόμενο διάστημα. Τα πιο πάνω προκύπτουν από τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC) τόσο σε επίπεδο 4ου τριμήνου, όσο και σε ετήσια βάση, για ολόκληρο το έτος 2019.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, από πλευράς κατασκευαστών, η Apple διατήρησε το προβάδισμά της στην παγκόσμια αγορά το 4ο τρίμηνο του 2019, και βρίσκεται στην 1η θέση μεταξύ των κορυφαίων παικτών στην κατηγορία των tablets, σημειώνοντας αύξηση κατά 22,7% σε ετήσια βάση. Ειδικότερα, το νέο iPad, η διάθεση του οποίου ξεκίνησε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αντιπροσώπευε σχεδόν το 65% των συνολικών πωλήσεων της Apple, βοηθώντας την εταιρεία να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στο 36,5% σε σχέση με το 29,6% που κατείχε πέρυσι.

    Στην 2η θέση βρίσκεται η Samsung, παρά την υποχώρηση των αποστολών της που παρατηρήθηκε σε ετήσια βάση. Η εταιρεία διέθεσε στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2019 7 εκατ. συσκευές έναντι 7,6 εκατ. συσκευών την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το μερίδιο της να κατέρχεται σε 16,1%, από 17,3% που ήταν έναν χρόνο νωρίτερα.

    Η Huawei σημειώνοντας ετήσια μείωση της τάξης του 2,8%, ακολουθεί στην 3η θέση.  Με πωλήσεις 4 εκατ. tablets στη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2019, το μερίδιο της να περιορίστηκε σε 9,1% από 9,3% που ήταν το 4ο τρίμηνο του 2018.

    Η Amazon.com, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στη διάρκεια του τριμήνου, με τις πωλήσεις της να καταγράφουν μείωση κατά 29% σε ετήσια βάση.

    Τέλος, η Lenovo ήταν μία από τις δύο εταιρείες της πρώτης πεντάδας, που  σημείωσαν ετήσια αύξηση στις πωλήσεις τους, με το μερίδιο της να αυξάνεται ελαφρά από 5,3% πέρσι, σε 5,8% το 4ο τρίμηνο του 2019.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles