Οι wearable συσκευές αποτελούν το νέο trend για τους φανατικούς φίλους των gadgets για αυτό και πλέον οι πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων έχουν αρχίσει να εκτοξεύονται! Σύμφωνα μάλιστα με την πιο πρόσφατη αναφορά της εταιρείας Canalys, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2014 πωλήθηκαν συνολικά περισσότερες από 2.7 εκατομμύρια συσκευές smart wearables (είτε ανήκουν στο είδος των smartwatches, είτε σε αυτό των fitness trackers).
Τα ενδιαφέροντα στοιχεία που δημοσίευσε η Canalys για τα smart wearables εμφανίζουν τον tracker της Fitbit να κυριαρχεί στη κατηγορία των fitness trackers, απολαμβάνοντας ένα μερίδιο που αγγίζει το 50%. Παράλληλα, στην κατηγορία των smartwatches , το Pebble (το γνωστό kickstarter project που σημείωσε τεράστια επιτυχία) προηγείται αισθητά έναντι του ανταγωνισμού, αποσπώντας ένα μερίδιο της αγοράς που ανέρχεται στο 35%. Αυτή τη στιγμή, η Sony και η Samsung έπονται του Pebble, καθώς οι δικές τους προτάσεις (Sony Smartwatch και Galaxy Gear) απολαμβάνουν ένα μερίδιο στο χώρο των smartwatches της τάξεως του 29% και 23%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys, ο μεγάλος χαμένος σε επίπεδο πωλήσεων είναι τα προϊόντα της Nike, FuelBand, τα οποία έχουν μία μείωση στις πωλήσεις τους που ξεπερνάει το 10%.
Με βάση τα παραπάνω μπορούμε εύκολα να συμπεράνουμε ότι όσο θα περνάει ο καιρός, η αγορά των smart wearables προϊόντων θα μεγαλώνει διαρκώς, καθώς όλο και περισσότερα νέα προϊόντα θα κάνουν την εμφάνιση τους.
0 Comment