BREAKING

0

Στα €440 δις η αξία των προϊόντων τεχνολογίας που διακίνησε ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών

Smart_TV

Με μερίδιο πωλήσεων 44% και όγκο περίπου €440 δις, οι Τηλεπικοινωνίες αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς των τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών για το 2018 που για πρώτη φορά ξεπέρασε το όριο του ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων (ανήλθαν συνολικά στο €1,01 τρις). Οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας, ειδικά στον τομέα των smartphones, γεγονός που επέτρεψε την αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 7%. Ωστόσο, η αγορά παραμένει στάσιμη όσον αφορά τις ποσότητες που πωλούνται. Παρά τη μείωση στη Λατινική Αμερική (-5%), οι πωλήσεις το 2018 αυξήθηκαν παγκοσμίως, ειδικά στην Ευρώπη (+14%) και τη Βόρεια Αμερική (+12%). Ωστόσο, η GfK δεν αναμένει περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων το 2019, αλλά μάλλον σταθερή ανάπτυξη στο ίδιο επίπεδο με το προηγούμενο έτος.

Στο μεταξύ, το 2018, οι καταναλωτές παγκοσμίως δαπάνησαν περίπου €157 δις για εξοπλισμό Πληροφορικής και γραφείου, καθώς και αναλώσιμα, περίπου όσα και το προηγούμενο έτος. Στον τομέα της Πληροφορικής, υπάρχει σήμερα ζήτηση για συσκευές υψηλής απόδοσης, ειδικά στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών και του φορητού υπολογιστή. Ενώ οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική και την Ασία/Ειρηνικό αυξήθηκαν ελαφρά το 2018 και υποχώρησαν στη Μέση Ανατολή/Τουρκία/Αφρική, καθώς και στη Βόρεια Αμερική.

Προτίμηση στις «έξυπνες» συσκευές δείχνουν οι καταναλωτές 

Στο μεταξύ, οι παγκόσμιες πωλήσεις στον κλάδο καταναλωτικών ηλεκτρονικών και των φωτογραφιών αυξήθηκαν το 2018 κατά περίπου 6% σε €153 δις. Μόνο αυτό το τμήμα αντιπροσωπεύει περίπου το 15% όλων των πωλήσεων της αγοράς TCG. Οι αναλυτές διαπιστώνουν, επίσης, μια τάση για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά. Οι τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας με μεγέθη οθόνης τουλάχιστον 50" σημείωσαν σημαντική αύξηση πωλήσεων, ενώ στην κατηγορία premium, οι τηλεοράσεις OLED συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα. Τα ακουστικά και τα φορητά ηχεία Bluetooth αποδείχθηκαν σημαντικοί οδηγοί ανάπτυξης στην αγορά ήχου. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών συσκευών ψυχαγωγίας αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα θετικά στη Λατινική Αμερική (+24%). Οι δε πωλήσεις στην Ασία/Ειρηνικό και στην Ευρώπη αυξήθηκαν σε ποσοστά μεταξύ 4% και 5%.

0 Comment