Το βραβευμένο video game Stray της Annapurna Interactive κατάφερε να ενθουσιάσει τους gamers από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας τους, αφού πολλοί θεώρησαν συναρπαστικό να βλέπουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια μιας γάτας. Τώρα, το Stray θα αποκτήσει τη δική του animated ταινία από την Annapurna Animation.
Το Stray, ένα παιχνίδι περιπέτειας του 2022 από την BlueTwelve Studio, μεταφέρει τους παίκτες σε ένα ταξίδι, παίζοντας ως μια αδέσποτη γάτα εξοπλισμένη με drone που προσπαθεί να επιβιώσει ενάντια σε ρομπότ και μηχανές. Η προσαρμογή του Stray ανακοινώθηκε από τον Robert Baird της Annapurna Animation. “Αυτό είναι ένα παιχνίδι που έχει να κάνει με το τι μας κάνει ανθρώπους. Δεν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό”, ανέφερε ο ίδιος. “Είναι μια κωμωδία για μια γάτα και ένα ρομπότ και υπάρχει μια τόσο ξεκαρδιστική δυναμική. Έτσι, η κωμωδία είναι εγγενής σε αυτό, αλλά δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος. Νομίζω ότι είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το παιχνίδι ήταν απίστευτα δημοφιλές. Βλέπεις τον κόσμο μέσα από την οπτική γωνία μιας αξιολάτρευτης γάτας”.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι, από άποψη στυλ, η ταινία θα αποκτήσει «hopepunk» αισθητική, η οποία αναδεικνύει τη θετικότητα, την καλοσύνη και την αισιοδοξία ως επαναστατικά όπλα. “Λατρεύω τον όρο “hopepunk”, είπε ο Baird. “Νομίζω, αν πρόκειται να δικαιώσουμε αυτή την προσαρμογή, αυτή θα είναι η πρώτη και μεγαλύτερη hopepunk ταινία που έχει γίνει ποτέ”.
Η ταινία Stray, που μέχρι στιγμής δε γνωρίζουμε τον τίτλο της, πρόκειται να σκηνοθετηθεί από τον Nick Bruno, τον άνθρωπο πίσω από το “Nimona” της Annapurna, το οποίο προσαρμόστηκε από το graphic novel του ND Stevenson για το Netflix.