Σύμφωνα με τη Strategy Analytics, “η παγκόσμια ζήτηση για smartphones ανακάμπτει, κυρίως, λόγω του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ των κατασκευαστών σε επίπεδο τιμής, αλλά και των καινοτομιών που εισάγουν σταδιακά οι εταιρείες του κλάδου, κυρίως όσον αφορά το μέγεθος της οθόνης και τη συνδεσιμότητα 5G. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Strategy Analytics, η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphone, με μερίδιο 21% (20% την αντίστοιχη περίοδο του 2018), με τη Huawei να αποσπά τη δεύτερη θέση, με μερίδιο 18% των πωλήσεων, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Apple. με 12%.
Σε επίπεδο κατασκευαστών η Samsung διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 78,2 εκατ. smartphones το 3ο τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας άνοδο πωλήσεων κατά 8% σε ετήσια βάση (72,3 εκατ. συσκευές το 3ο τρίμηνο του 2018).
Στο μεταξύ, την τέταρτη θέση της παγκόσμιας αγοράς διατήρησε το εξεταζόμενο διάστημα η Xiaomi, αποσπώντας το 9% των πωλήσεων smartphones στο 3ο τρίμηνο του 2019, ελαφρώς χαμηλότερο από το προηγούμενο έτος. Τέλος, η OPPO κατέλαβε την πέμπτη θέση ελέγχοντας με το 8% της παγκόσμιας αγοράς κατά τη διάρκεια του τριμήνου, υποχωρώντας από το 9%, μερίδιο που είχε πριν από ένα χρόνο.