BREAKING

0

Τα Social Media στέλνουν τη... Britney Spears στην κορυφή


Το νέο album της Britney Spears, Femme Fatale, κέρδισε την πρώτη θέση στα Billboard charts την προηγούμενη εβδομάδα και, απ' ό,τι φαίνεται, τα social media έπαιξαν σημαντικό ρόλο σε αυτό. Μία καμπάνια της δισκογραφικής εταιρείας της Britney, Jive Records, σε συνεργασία με την εταιρεία social offers Crowd Factory, χρησιμοποιήθηκε για να διαδώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το album μέσα από τα social media και τις υπηρεσίες ανταμοιβής. Τι ακριβώς έγινε λοιπόν; Οι επισκέπτες του προσωπικού site της ερμηνεύτριας, Britney.com, συναντούσαν μία προσφορά, σύμφωνα με την οποία μπορούσαν να προαγοράσουν το album, αλλά και να μοιραστούν την προσφορά αυτή με τους φίλους τους. Αν περισσότεροι από 10 φίλοι τους επισκεπτόταν το Britney.com, τότε αποκτούσαν ένα promo code για έκπτωση 20% στην αγορά του album. Ως αποτέλεσμα αυτής της καμπάνιας, ένα 30% του traffic του Britney.com προερχόταν από το Crown Factory, ενώ, όπως υπολογίζεται, κάθε ένας που έκανε share την προσφορά, έφερνε, κατά μέσο όρο, 6 φίλους του, στο site. Η καμπάνια χαρακτηρίστηκε ως άκρως επιτυχημένη, δείχνοντας τη δύναμη που έχουν σήμερα τα social media και για ποιο λόγο ολοένα και περισσότεροι τα επιλέγουν για να ανεβάσουν το προϊόν τους... H Britney, πάντως, χρησιμοποίησε και άλλους τρόπους για την προώθηση του νέου της album, ανεβάζοντας promo videos από τα κομμάτια στο Youtube, αλλά και ξεκινώντας πρόσφατα ένα blog στο tumblr.

0 Comment