18.9 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
More

    Telecom Times Day 4 @MWC 2011 Overview

    Editorial

    Η επίγευση του φετινού MWC…

    Θεωρητικά έχουμε βγει από την κρίση, η αγορά των τηλεπικοινωνίων σε παγκόσμιο επίπεδο πηγαίνει καλά και οι πάροχοι υπηρεσιών επενδύουν σε νέες τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων και το LTE που έχει αρχίσει δειλά, δειλά να κάνει τα πρώτα βήματα του και στην Ευρώπη. Για την ώρα κυκλοφορεί μόνο σε dongles, αλλά είναι θέμα (ενός;) χρόνου να βγουν στην αγορά οι πρώτες συσκευές και τότε σίγουρα θα μιλάμε για το επόμενο τεχνολογικό κύμα.
    Η βιομηχανία των κινητών αντιγράφει αυτή των υπολογιστών, επενδύοντας εκτός από το software (θυμάται κανείς με πόσα λειτουργικά ξεκινήσαμε και πόσα έμειναν τελικά;) αλλά και στο hardware με ανακοινώσεις που αφορούν στη δημιουργία τετραπύρηνων επεξεργαστών που αγγίζουν τα 2,5GHz και ανεβαίνουν. Ο νόμος του Moore σε όλο του το μεγαλείο. «Τα Smartphones ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα PC και τα PC δεν πρόκειται να επανακάμψουν», δηλώνει ο Eric Schmidt, λίγο πριν αφήσει (περίπου) τη Google.
    Την αρχή την έκαναν οι Κινέζοι κατασκευαστές, αλλά το σλόγκαν το έχουν υιοθετήσει οι πάντες: «μια έξυπνη συσκευή για κάθε τσέπη». Το συμπέρασμα είναι, ότι δεν υπάρχει συμπέρασμα και ότι ο καθένας προσπαθεί να αντλήσει με διαφορετικό τρόπο χρήματα, από ένα κοινό που είναι διατεθειμένο να πληρώσει μόνο για κάτι που αξίζει. Αυτός είναι ο λόγος που μέχρι τώρα τα Android αποτελούσαν την εναλλακτική οικονομική λύση αντί των Apple. Αυτό που είδαμε φέτος βέβαια αλλάζει τα πράγματα διότι ήταν να μην παρουν φόρα οι Samsung, LG, SE, HTC κ.λπ. Το ροκάνισμα της Apple έχει αρχίσει για τα καλά και δεν είναι τυχαία η διαρροή για mini iPhone καθώς και για iPhone με οθόνη 4 ιντσών από πηγές προσκείμενες στην Apple λίγο πριν ανοίξουν οι πύλες του MWC.
    Μέσα σε αυτό τον πανικό, τα δίκτυα και οι κατασκευαστές βλέπουν μια νέα αγορά, εκτός αυτής των εφαρμογών, που είναι αυτήν των tablets. Ο ακριβής αριθμός των συσκευών που έχουν ανακοινωθεί μέχρι σήμερα, πρακτικά είναι αδύνατο να προσδιοριστεί… Κάποιοι μέτρησαν 30 εταιρείες και 60 περίπου tablets. Αυτό στην ουσία δεν σημαίνει τίποτα λιγότερο από το ότι μπήκε οριστικά ταφόπετρα στα netbooks. Στο πυρ το εξώτερο με συνοπτικές διαδικασίες ενδέχεται να ακολουθήσουν και τα επιτραπέζια, αλλά αυτή τη κουβέντα επιτρέψτε μας να την κάνουμε σε κανά- δυο χρόνια από τώρα, ώστε να είναι ξεκάθαρο ποιες niche αγορές θα διασωθούν.
    Η τάση θέλει τα gadgets φορητά, το κινητό να ανταγωνίζεται τον υπολογιστή και ο υπολογιστής να αποτελεί συνοδευτική συσκευή που συμπληρώνει το πακέτο. Δεν είμαστε μέντιουμ, τον Νοστράδαμο τον έχουμε δει μόνο σε φωτογραφίες, αλλά με σχετική σιγουριά μπορούμε να σας πούμε ότι τον σύγχρονο κόσμο, δεν τον κινούν τα χρήματα (κατά το money makes the world go round), τoν κινούν τα δεδομένα. Είναι μια καλή ευκαιρία να γίνει επιτέλους πράξη η υπόσχεση Machine to Machine (Μ2Μ) και η επικοινωνία μεταξύ των μηχανών να πάρει σάρκα και οστά. Ο θερμοσίφωνας θα ανταλλάσει μηνύματα με το κινητό, το αυτοκίνητο με τα φανάρια και το ψυγείο με το σούπερμαρκετ για να τσεκάρει τι θα χρειαστεί να παραγγείλει online. Βλέπετε δεν αρκεί η δική μας σύνδεση στο Internet, ανεξαρτήτως αν είμαστε σπίτι ή καθ’ οδόν. Σημασία έχει να διασυνδεθούν όσο το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα, με στόχο να κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη. «What has benefit from being connected, will be connected» είπε άλλωστε στο ξεκίνημα του φετινού Mobile World Congress, o Hans Vestberg, CEO της Ericsson, προβλέποντας το κοντινό μας 2020. Το μέλλον αναμένεται διασυνδεδεμένο, λαμπρό και θα είναι το ίδιο ευχάριστο από όποια πλευρά και αν το ζούμε…

    • Mobilus in Mobilis

    NFC και RCS: δύο ακρωνύμια που αλλάζουν τη ζωή μας

    Στις μέρες μας δεν ακούγεται καθόλου υπερβολικό το γεγονός ότι ο τρόπος που οργανώνουμε και διαχειριζόμαστε τις ζωές μας ή ακόμα και το πως επικοινωνούμε, είναι βαθιά συνδεδεμένα και την κινητή τεχνολογία. Έτσι κι αλλιώς, η άνθιση της αγοράς των smartphones, καθώς και η ολοένα ευρύτερη χρήση του mobile broadband, το επιβεβαιώνουν. Σε μια βιομηχανία που συνεχώς εξελίσσει τις κινητές συσκευές, οι εφαρμογές και τα app stores αυξάνονται συνεχώς, ενώ οι «κινητές» χρηματικές συναλλαγές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Οι χρήστες από την άλλη νιώθουν την ανάγκη και την επιθυμία για περισσότερες ευκολίες που μπορεί να τους παρέχει το Internet και είναι πλέον ολοφάνερο πως οι κινητές συσκευές περνούν μέρα με την ημέρα στον τρόπο ζωής των καταναλωτών.

    NFC
    Η δυναμική της αγοράς των mobile πληρωμών είναι τεράστια. Απόδειξη γι’ αυτό είναι η ανοδική πορεία του NFC τα τελευταία χρόνια. Η Frost & Sullivan εκτιμά ότι η το μέγεθος των mobile πληρωμών σε παγκόσμιο επίπεδο θα αγγίξει τα 119 δισ. ευρώ μέχρι το 2015, σε υπηρεσίες που αφορούν πληρωμές μέσω εφαρμογών όπως είναι το mobile ticketing & couponing, υπηρεσίες συναλλάγματος, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ξενοδοχεία και διαμερίσματα και πολλά άλλα. Γι’ αυτό και στο φετινό MWC υπήρξαν πολλές ανακοινώσεις μεγάλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται γύρω από την ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία NFC και πολλές ακόμα που θα εμπλακούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Oι έμποροι λιανικής ιδίως δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τις κάρτες πιστότητας, καθώς οι καταναλωτές θα ενθαρρύνονται να τους επισκεφτούν δημιουργώντας μια πιο οικεία σχέση μεταξύ τους, ενώ θα μπορούν κι αυτοί με τη σειρά τους να πάρουν πιο εύκολα πληροφορίες για τις αγοραστικές τους συνήθειες.

    RCS
    Mία ακόμα υπηρεσία που περνάει στην καθημερινότητά μας είναι το RCS (Rich Communication Suite) που προσφέρει μια καινοτόμο ενσωμάτωση των γνωστών μας multimedia υπηρεσιών, όπως είναι η μεταφορά φωτογραφιών και βίντεο, με μια νέα ενσωματωμένη λειτουργικότητα στην φορητή συσκευή. Η λειτουργικότητα αυτή θα μπορεί να προσφέρει μια πολύ εύκολη και απρόσκοπτη προσθήκη στην επικοινωνία. Το RCS υποστηρίζεται από κορυφαίους κατασκευαστές στον κόσμο και σκοπός του είναι να απλουστεύσει τον τρόπο που οι χρήστες επικοινωνούν με τις επαφές τους.

    Βασικές Αρχές Ασφάλειας
    Είναι πολύ λογικό στον κόσμο των networks-ready, internet-enabled, location-aware και ever-connected η βιομηχανία να θέλει να προστατεύσει τους χρήστες και την ιδιωτικότητά τους. Για το λόγο αυτό οι κορυφαίοι mobile operators σε συνεργασία με μικρότερους παίκτες της βιομηχανίας, καθιέρωσαν τις βασικές αρχές ασφαλείας των χρηστών, δημιουργώντας επιλογές για τον απόλυτο έλεγχο, αλλά και το πως και πότε μπορεί κάποιος να συνδεθεί.
    Εν κατακλείδι, η mobile βιομηχανία έχει πιάσει τον τρόπο με τον οποίο οι mobile υπηρεσίες του σήμερα και του αύριο μπορούν να είναι χρήσιμες στους καταναλωτές και εξελίσσεται σε αυτόν τον τομέα, φροντίζοντας όμως ώστε και τα δύο μέρη να επωφεληθούν. Ο πλούτος και η ευκολία ανήκει εξάλλου τόσο στην κινητή βιομηχανία όσο και στους καταναλωτές.

    • MWC Today

    «Έλαμψε» η ελληνική παρουσία στο Mobile World Congress 2011

    Κάθε φέτος και καλύτερα… είναι η φράση που τείνει να καθιερωθεί ως προς την -ελληνικού χρώματος- παρουσία στο Mobile World Congress. Δέκα ήταν φέτος οι εκπρόσωποι της χώρας μας στη Fira de Barcelona, δίνοντας δυναμικό παρόν στην κορυφαία έκθεση του κλάδου και καταρρίπτοντας για ακόμα μια χρονιά το ρεκόρ.
    Κατά γενική ομολογία όλοι οι Έλληνες παρόντες μας δήλωσαν ευθαρσώς ότι σε αυτό το MWC η προσέλευση ήταν ιδιαίτερα αυξημένη σε σχέση με άλλες χρονιές, ενώ το ενδιαφέρον ήταν κάθε άλλο παρά ακαδημαϊκό. Όλοι ανεξαιρέτως, μας δήλωσαν ότι έκλεισαν συμφωνίες με πελάτες από τη διεθνή αγορά, ενώ μας τόνισαν επίσης ότι αρκετοί εκπρόσωποι εταιρειών, τους προσέγγισαν για σύναψη joint ventures ή συνεργασίες on project basis, κάτι που ερμηνεύεται ως ένδειξη της ανάγκης συνασπισμού δυνάμεων (και κεφαλαίων) ώστε να περάσουν όλοι στην απέναντι όχθη της κρίσης.
    Ιδιαίτερη μνεία έγινε και ως προς την ποιότητα του κόσμου, καθώς οι επισκέπτες των περιπτέρων -στην πλειοψηφία τους- αναζητούσαν συγκεκριμένες προτάσεις και λύσεις έχοντας γνώση του αντικειμένου δραστηριοποίησης των εταιρειών τις οποίες επισκέπτονταν.

    AMD Telecom: Θετική η πρώτη παρουσία

    Την παρθενική της εμφάνιση στο Mobile World Congress 2011 πραγματοποίησε φέτος η AMD Telecom. Η εταιρεία είναι διεθνώς πιστοποιημένη από το GSM Association για την ποιοτική δρομολόγηση sms/mms μηνυμάτων μεταξύ δικτύων κινητής τηλεφωνίας σε ολόκληρο τον κόσμο (sms /mms hub provider). Οπως μας ανέφερε η κα. Δώρα Αγγελοπούλου υπέθυνη Marketing της εταρείας, μέσα από την παρουσία της στην έκθεση, η AMD Telecom, παρουσίασε όλες τις υπάρχουσες αλλά και νέες, καινοτόμες τεχνολογίες υψηλής ποιότητας στην δρομολόγηση sms/mms μηνυμάτων παγκοσμίως, ενώ ανανέωσε τις ήδη επιτυχημένες επαγγελματικές της σχέσεις με τους πάνω από 25.000 πελάτες και συνεργάτες της, καλλιεργώντας νέες σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας. Η εταιρεία, έχοντας την πιστοποίηση του GSM Association ως O/C Solution Provider, εγγυάται υψηλή ποιότητα στις υπηρεσίες δρομολόγησης sms/mms μηνυμάτων, 100% Υποστήριξη Φορητότητας αριθμών κινητών τηλεφώνων, Παράδοση μηνυμάτων έως και 15.000sms/sec, καινοτόμα εργαλεία διαχείρισης στατιστικών δεδομένων και real time sms tracking (sms tracking & reporting extranet), παρέχοντας ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις σε Δίκτυα Κινητής τηλεφωνίας (MNO’s & MVNO’s), SMS Aggregators και μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο.
    Χαρακτηριστικά η κα. Αγγελοπούλου μας δήλωσε ότι, ειδικά από πλευράς SMS Aggregators υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για άμεση υπολοίηση έργων μέσα από τις λύσεις και εφαρμογές της AMD Telecom. Η εβδομάδα μετά το MWC αναμένεται να είναι εξίσου παραγωγική για την βασισμένη στη Θεσσαλονίκη πρωτοπόρο εταιρεία στο χώρο της…

    Globo mobile: «Κοιτάει» στα μάτια τη RIM με το CitronGO! Enterprise server

    Με στόχο να προσφέρει στην αγορά μια ισχυρή εναλλακτική πρόταση του Blackberry Enterprise server της καναδικής RIM, η GLOBO Mobile, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου GLOBO, συμμετείχε για τρίτη συνεχή χρονιά στο Mobile World Congress 2011, παρουσιάζοντας νέες καινοτόμες λύσεις και εφαρμογές πάνω στον τομέα των κινητών εφαρμογών. Όπως μας εξήγησε ο κ. Γιώργος Κλεάνης Δευθυντής προϊόντων της εταιρείας, αιχμή του δόρατος της παρουσίας της GLOBO Mobile στο MWC ήταν η πλατφόρμα CitronGO! Enterprise server. Η πρωτοπορία του προϊόντος είναι ότι κατά βάση ο χρήστης έχει απομακρυσμένη πρόσβαση στο εταιρικό περιβάλλον, χωρίς να δεσμεύεται με συγκεριμένο λειτουργικό σύστημα ή συσκευή, όπως συμβαίνει με άλλες proprietary εφαρμογές, οι οποίες δεν επιδέχονται customization. Η GLOBΟ, έχει αναπτύξει native clients για κάθε λειτουργικό και πλατφόρμα που υπάρχει στην αγορά κάνοντας το περιβάλλον εργασίας άνετα προσβάσιμο και λειτουργικό, ανεξάρτητα από τη συσκευή. Επιπλέον διαθέτει ένα development tool στον διαχειριστή του enterprise server, που του επιτρέπει πλήρη παραμετροποίση, τόσο του layout της εφαρμογής (widgets), όσο και των credentials πρόσβασης. Περεταίρω, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επισκεπτών του περιπτέρου της GLOBO βρέθηκαν τόσο το Citron GO!, (www.citrongo.com) , όσο και το GO! Social, τα δύο τεχνολογικά προϊόντα αιχμής της εταιρείας που ήδη τυγχάνουν μεγάλης αναγνώρισης της αξίας τους παγκοσμίως, με υλοποιήσεις σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.
    Η GLOBO (www.globoplc.com) ιδρύθηκε το 1997, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών προηγμένης τεχνολογίας και την ανάπτυξη λογισμικού στον χώρο του Ηλεκτρονικού επιχειρείν (E-Business). Από το 2007, είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου (GBO.LN) και σήμερα έχει ενεργή παρουσία σε περισσότερες από 15 χώρες στον κόσμο. Μέσα από διαρκή έρευνα και ανάπτυξη νέων καινοτομικών εφαρμογών έχει καταξιωθεί ως μία από τις πλέον καινοτόμες εταιρίες στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 150 ανθρώπους σε μόνιμη βάση, διαθέτει γραφεία εκτός από την Αθήνα, στο Λονδίνο, Ντουμπάι, Σιγκαπούρη, Ατλάντα, Λευκωσία και Βουκουρέστι.

    Innova: Περισσότερες εφαρμογές στην πλατφόρμα Flexy

    Στην δεύτερη της παρουσία στο MWC, η Innova εστίασε στην πλατφόρμα Flexy, η οποία παρέχει μια μεγάλη γκάμα καινοτόμων υπηρεσιών, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς και απαντώντας στις ανάγκες των πελατών. Η επιτυχία της πλατφόρμας Flexy βασίζεται στην αποτελεσματική εφαρμογή business logic, ενδυναμώνοντας τον τρόπο και τις μεθόδους με τις οποίες νέες επιχειρηματικές ιδέες και πρωτοβουλίες marketing γίνονται πραγματικότητα. Η επιτυχία στα Self Care Services, USSD Menu και Group Portal έχουν εγκαθιδρύσει την Innova ως ένα ισχυρό συνεργάτη στη δημιουργία νέων πηγών εσόδων. Επιπλέον, «ανοίγοντας» το portfolio των εφαρμογών της πλατφόρμας Flexy και ειδικότερα στο κομμάτι Self Care, o κ. Νίκος Χαντζής, General Manager, Business Development της εταιρείας μας παρουσίασε την δυνατότητα διαχείρισης της κίνησης που προέρχεται από την εγκατάσταση femtocells σε ένα δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, λύση που ήδη χρησιμοποιείται και στη χώρα μας από μεγάλο πάροχο. Η εταιρεία μάλιστα αναμένει να εντεχθεί στο shortlist των πιστοποιημένων παρόχων μεγάλου ομίλου κινητής τηλεφωνίας πανευρωπαϊκά στη συγκεκριμένη λύση.
    Στον τομέα του mobile banking, η Ιnnova παρέχει εργαλεία διαχείρισης του τραπεζικού λογαριασμού, όπως πραγματοποίηση συναλλαγών, μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ στο κομμάτι του mobile payments προσφέρει ήδη λύσεις «top up» αγοράς χρόνου ομιλίας καθώς και μεταφοράς υπολοίπου από συνδρομητή σε συνδρομητή. Στο χώρο του mobile marketing η εταιρεία παρέχει λύσεις για στοχευμένο campaign management, ενώ στον τομέα του social networking δίνει τη δυνατότητα στον πάροχο να δημιουργήσει groups συνδομητών με κοινά ενδιαφέροντα, παρεχοντάς τους εξατομικευμένες υπηρεσίες. Ο όμιλος Innova έχει παρουσία στη ΝΑ Ευρώπη, την Αρμενία και την Κύπρο, εξυπηρετώντας μια συνεχώς αυξανόμενη βάση ηγετικών service providers και χρηματοπιστωτικών οργανισμών. Σύντομα αναμένεται να ολοκληρώσει τη διαδικασία εξαγοράς εταιρείας στο Βέλγιο, προκειμένου να αποκτήσει και φυσική παρουσία στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης.

    InternetQ: Επέκταση σε νέες αγορές

    Δεύτερη συνεχής παρουσία φέτος στο MWC για την InternetQ, έναν ASP (Application Services Provider) με παγκόσμια παρουσία στον κλάδο των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για κινητή τηλεφωνία. Και φέτος η εταρεία εστίασε σε καινοτόμα Web & WAP προϊόντα, SMS, IVR, καθώς και εφαρμογές κινητής με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών και πλατφόρμες δορυφορικής τηλεόρασης.
    Ενόψει της αναβάθμισης της multimedia πλατφόρμας Akazoo με μουσική και πλήρες app store, η εταιρεία καλλιέργησε τις σχέσεις της με τους υπάρχοντες πελάτες της, καθώς και επέκτεινε τις συνεργασίες της στις αγορές της Ασίας, της Λατινικής Αμερικής και της Μ. Ανατολής. Άλλωστε, η ικανότητα της εταιρείας στην ταχεία μετακίνηση βάσει των τάσεων της αγοράς και στον εντοπισμό προστιθέμενης αξίας, αντανακλάται στο εκτεταμένο πελατολόγιο της, αποτελούμενο από κορυφαίες εταιρείες, όπως Cosmote, Vodafone Group, Wind & Orange.

    Jaga: Θετικός απολογισμός

    Θετικός ήταν ο απολογισμός και για την Jaga Electronics, η οποία μέσα από την παρουσία της στο MWC θέλησε να ενισχύσει τη δυναμική πορεία της και στη διεθνή αγορά. Η εταιρεία JAGA Κ. Παπαδημητρίου Α.Ε.Ε ιδρύθηκε το 1989. Από τότε μέχρι σήμερα έχει επεκταθεί στον ευρύτερο τομέα ηλεκτρονικών ειδών, προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και ειδών πληροφορικής, ενώ ταυτόχρονα επέκτεινε και το δίκτυο πωλήσεών της και εκτός Ελλάδας. Τα τελευταία χρόνια ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον τομέα παροχής υπηρεσιών δημιουργώντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και άρτια εξοπλισμένα εργαστήρια service κινητών τηλεφώνων και ειδών πληροφορικής. Στόχος της είναι η παραγωγή και διανομή προϊόντων τεχνολογίας αιχμής που να καλύπτουν όσο το δυνατό περισσότερο τις ανάγκες των χρηστών, με άριστα ποιοτικά χαρακτηριστικά και πάνω απ’ όλα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Η φετινή της παρουσία στο MWC άνοιξε τους ορίζοντες της εταιρείας σε ένα νέο πελατολόγιο από τη διεθνή αγορά.

    Mobylla: «Άνοιγμα» σε νέες συνεργασίες

    Πρώτη παρουσία και για τη Mobylla, η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη επιχειρηματικών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Συγκεκριμένα, εφαρμογές διαχείρισης στόλου, τηλεμετρίας, ασφάλειας δεδομένων, βάσεις δεδομένων και ασφάλειας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η εταιρεία παρέχει επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικού σχεδιασμού, μεταφοράς, ασφάλειας και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προσαρμογής και αναβάθμισης για όλα της τα προϊόντα.
    Το ενδιαφέρον, όπως τόνισε ο ιδρυτής και CEO της κ. Payam Tabatabai, ήταν ότι στο MWC 2011 η Mobylla υποδέχθηκε μεγάλο αριθμό επισκεπτών που ήδη γνώριζαν και ενδιαφέρονταν για τις εφαρμογές της εταιρείας και επιθυμούσαν συνεργασία. Προς αυτή την κατεύθυνση, σημανική διεύρυνση του εν δυνάμει πελατολογίου του, πραγματοποίησε και το ελληνικό γραφείο της Mobylla που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Σταύρο Καραγκιούγλου, Managing Director της Mobylla Hellas.
    Οι λύσεις της Mobylla που εφαρμόζονται στα περισσότερα λειτουργικά συστήματα και πλατφόρμες κινητών τηλεφώνων, γίνονται με κύριο γνώμονα την ταχύτητα ανάπτυξης και τη μικρότερη δυνατή ανάγκη συντήρησης, αποδίδοντας ένα εξαιρετικό ROI στις επιχειρήσεις που θα εφαρμόσουν τις λύσεις της.

    Out There Media: Διεθνής αναγνώριση με …γερμανική σφραγίδα

    Η εταιρεία συγκέντρωσε πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας με την αναφορά που έγινε στη συνέντευξη τύπου της DT, κατά τη διάρκεια της οποίας ανακοινώθηκε η παγκόσμια συνεργασία Out There Media – Deutsche Telekom Group.
    Αυτό άλλωστε εξηγεί, εν μέρει, τη συρροή επισκεπτών στο περίπτερο της εταιρείας που συνεχιζόνταν ακόμα και μετά την επίσημη λήξη του MWC. Η κ. Κέρστιν Τρικαλίτη, CEO της Out There Media σχολίασε σχετικά, ότι «η συνεργασία με τη Deutsche Telekom Group σε παγκόσμιο επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική στρατηγική κίνηση για εμάς και αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο στην παγκόσμια στρατηγική επέκτασης».
    Η Out There Media είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στο Mobile Advertising. Σημαντικά brands έχουν ήδη υπογράψει συμφωνίες μαζί της, όπως η DHL (Γερμανία), Procter & Gamble, Emirates, Microsoft, NOKIA και L’ Oreal (Ελλάδα). Επίσης, τον περασμένο Οκτώβριο μεγάλα brands όπως η HSBC, η Mc Donald’s και η Unilever δέσμευσαν 4 εκατ. δολάρια για mobile advertising budget που θα υλοποιήσουν με την Out There Media. Η εταιρεία έχει ήδη διαγράψει επιτυχημένη πορεία και στην αγορά της Ασίας με 2,5 εκατ. Opt-Ins σε Μαλαισία και Φιλιππίνες (Globe και Μaxis αντίστοιχα). Έχει την έδρα της στη Βιέννη και έχει θυγατρικές στην Αθήνα, το Λος Άντζελες, το Κίεβο, τη Σόφια και τη Σιγκαπούρη.

    Upstream: Διευρύνοντας τη βάση opt-in

    Με λύσεις που έρχονται να διευρύνουν την opt-in βάση των operators, προκειμένου τα mobile marketing campaigns τους να παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά επιτυχίας, η παρουσία της Upstream στο φετινό Mobile World Congress κατάφερε να ελκύσει πολλούς παρόχους απ’ όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα από την ευρωπαϊκή αγορά, την αγορά της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας. H Upstream είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής παγκοσμίως προωθητικών ενεργειών για αύξηση του ARPU και μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες Mobile Marketing. Συνεργάζεται με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σε περισσότερες από 40 χώρες. Έχει εκτελέσει τις περισσότερες προωθητικές ενέργειες από οποιονδήποτε άλλο προμηθευτή στον κόσμο, απευθυνόμενη σε πάνω από 200 εκατομμύρια συνδρομητές τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικό της επιτυχίας και της αναγνώρισης της Upstream στο παγκόσμιο στερέωμα του mobile marketing είναι το γεγονός ότι της απονεμήθηκε το χρυσό Βραβείο για «Best use of mobile in driving new revenues and sales» στο «Mobile Advertising & Marketing Awards 2009» για το έργο της για την Telefόnica-O2.

    Velti: Με τον αέρα του NASDAQ

    Έχοντας πρόσφατα αντλήσει 150 εκατ. δολάρια από τη δημόσια εγγραφή της για την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο NASDAQ, η Velti διέννυε μια «silent period» κατά τη διάρκεια του φετινού MWC. Αυτό ωστόσο δεν εμπόδισε τα στελέχη της εταιρείας να κεφαλαιοποιήσουν το ισχυρό portfolio λύσεων και υπηρεσιών της εταιρείας και να επιδείξουν τις δυνατότητες της νέας mobile marketing πλατφόρμας mGage που μόλις φέτος παρουσίασε στην αγορά. Η Velti είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διεθνώς στο χώρο του mobile marketing και advertising. Με λειτουργία σε 35 χώρες και με πάνω από 450 εργαζομένους, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει μέσα από την πλατφόρμα της περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές. Ιδρύθηκε το 2000 και από τότε δραστηριοποιείται στο χώρο της διεθνούς αγοράς κινητής τηλεφωνίας, παρέχοντας στις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου την τεχνολογία και τις υπηρεσίες που χρειάζονται για να προωθήσουν καινοτόμες καμπάνιες διαφήμισης και marketing μέσω κινητού τηλεφώνου στους πελάτες τους. Ανεξάρτητα από το στόχο της καμπάνιας, είτε είναι η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του brand ή η προσέλκυση νέων πελατών, είτε η άμεση αύξηση των εσόδων, η Velti βοηθά brands, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες ΜΜΕ, παρόχους περιεχομένου και παρόχους κινητής τηλεφωνίας να υλοποιούν τους επιχειρηματικούς τους στόχους.

    Ιntracom Telecom: Wireless Backhauling λύσεις στο επίκεντρο

    Η Intracom Telecom με τον αέρα της καινοτομίας της στον τομέα της ασύρματης πρόσβασης και μεταφοράς (wireless access & transmission) για πάνω από 15 χρόνια, παρουσίασε και φέτος το ισχυρό της portfolio σε point-to-point και point-to-multipoint λύσεις σε όλο τον κόσμο. Με δεδομένο ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας βαδίζουν με αργά, αλλά σταθερά βήματα στην ανάπτυξη δικτύων LTE, η Intracom Telecom επιχειρεί να καλύψει τις ανάγκες για backhauling μέσα από τη σειρά OmniBas, που παρέχει 400 Mbps backhauling ραδιοζεύξεων σε LTE δίκτυα (point-to-point) και φτάνει έως και τα 800 Mbps (point-to-multipoint) στα 56 MHz, φιλοδοξόντας να αποτελέσει το κεντρικό hub σε αστικές περιοχές, όπου και θα συγκεντρώνει την κίνηση από πολλούς σταθούς βάσης. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης την πλατφόρμα OmniRural για να καλύψει τις ανάγκες αγρτικών και ημιαστικών περιοχών, καθώς και τη λύση WiBas στην τεχνολογία WiMAX, όπου διαθέτει ισχυρή πελατειακή βάση στις χώρες της Μέσης Ανατολής και ιδιαίτερα στο Etisalat Group. Από το περίπτερο της Intracom Telecom δεν έλειψαν και οι εφαρμογές Ευφυούς Δικτύου (ΙΝ) και Policy Management, που διαχειρίζονται με τον πλέον βέλτιστο τρόπο τα στοιχεία ενός τηλεπικοινωνιακού δικτύου. Η εταιρεία εξάλλου είναι επικεντρωμένη στρατηγικά στο να ηγηθεί στην All-IP σύγκλιση των δικτυακών υποδομών, επενδύοντας σημαντικά στη συνεχή εξέλιξη των ασύρματων προϊόντων της. Κατά την αυξανόμενη στροφή προς συγκλίνοντα ΙΡ δίκτυα, η Intracom Telecom ενσωματώνει τα νέα πρότυπα και τις state-of-the-art τεχνολογίες, προκειμένου να παρέχει οικονομικά αποδοτικές ασύρματες λύσεις για την αντιμετώπιση των απαιτήσεων των πελατών της.

    Ο απολογισμός του MWC με αριθμούς

    Τα φώτα χαμηλώνουν, η ώρα του απολογισμού έρχεται και αν βασιστούμε στους αριθμούς θα πρέπει να μιλάμε για έναν επιτυχημένο απολογισμό. Το φετινό MWC επισκέφθηκαν περισσότεροι από 60.000 άνθρωποι, ενώ 3.000
    διευθύνοντες σύμβουλοι μεγάλων και μικρών εταιρειών του κλάδου έκαναν
    έστω ένα γρήγορο πέρασμα από την Βαρκελώνη. Περισσότερες από 1.400
    επιχειρήσεις παρουσίασαν προϊόντα, λύσεις και ιδέες στα 53 στρέμματα
    «καθαρού» εκθεσιακού χώρου, ενώ τις δραστηριότητες του MWC κάλυψαν
    2.900 εκπρόσωποι του Τύπου. Συνολικά εκπροσωπήθηκαν 200 χώρες, ενώ 131
    χώρες έστειλαν κρατικούς αξιωματούχους για να συμμετέχουν στο
    «κλειστό» πρόγραμμα που προορίζονταν για συναντήσεις μεταξύ
    κυβερνητικών στελεχών, παραγόντων των ρυθμιστικών αρχών και στελεχών
    της αγοράς.

    GSMA: Αναζητώντας τον επόμενο «οικοδεσπότη» του MWC

    Το GSMA βρίσκεται σε αναζήτηση της επόμενης πόλης (Mobile World Capital) που θα φιλοξενήσει το Mobile World Congress. Τον περασμένο Νοέμβριο, όταν έγινε και η σχετική ανακοίνωση, περισσότερες από 30 πόλεις εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για να διοργανώσουν το συνέδριο που κάθε χρόνο φιλοξενεί περισσότερους από 50.000 ανθρώπους που αποτελούν την elite του χώρου. Τελικά, το GSMA κατέληξε στις 4 πόλεις-finalist: το Μιλάνο, το Μόναχο, το Παρίσι και τη.. Βαρκελώνη!
    Η πρωτεύουσα του Ιταλικού Βορρά, θεωρεί ως μεγαλύτερο πλεονέκτημα της το.. όνομα της πόλης! Σύμφωνα με τους εκτιμητές, το brandname “Milano” κοστίζει περισσότερα από 80 δισεκατομμύρια δολάρια καθώς συνδυάζει την μόδα, το design, την μουσική, το θέατρο, τις τέχνες και την αυτοκίνηση. Αν σε αυτά, προσθέσουμε και το κομμάτι των τηλεπικοινωνιών που θέλουν να προσθέσουν με το MWC, τότε γίνεται εύκολα κατανοητό ότι η πόλη θα αποτελέσει το κέντρο της Ευρώπης και θα φέρει στο MWC πιο πολυποίκιλο κοινό απ’ ότι συνηθίζεται μέχρι τώρα.
    Η τοποθεσία της πόλης του Φωτός είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της. Σε λιγότερο από 3 ώρες, μπορούν να βρίσκονται εκεί περισσότερα από 500 εκατομμύρια άνθρωποι από ολόκληρη την Ευρώπη. Ακόμα, ο υπεύθυνος για την συμμετοχή του Παρισιού, δηλώνει πώς υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές για να διοργανωθεί το MWC στην Γαλλία. Ο χώρος υπάρχει ήδη ενώ οι Γάλλοι έχουν το savoir-faire για να στεφθεί το event με απόλυτη επιτυχία.
    Το Μόναχο αποτελεί μία από τις πιο ανεπτυγμένες πόλεις της Ευρώπης και έχει το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας στην Γηραιά Ήπειρο. Ακόμα, το γεγονός ότι πολλά κορυφαία πανεπιστήμια και κεντρικά γραφείο εταιρειών – κολλοσών βρίσκονται στο Μόναχο, δίνει ένα σοβαρό πλεονέκτημα στην πρωτεύουσα της Βαυαρίας. Ακόμα, οι υπάρχουσες υποδομές είναι ιδιαίτερα προηγμένες, ενώ είναι και η πιο ασφαλής μητρόπολη στην Ευρώπη, παράγοντας ιδιαίτερα σημαντικός για όλους τους πιθανούς επισκέπτες της πόλης.
    Τέλος, η πρωτεύουσα της Καταλονίας διεκδικεί την συνέχιση της διοργάνωσης του συνεδρίου και για τα επόμενα χρόνια. Το κυριότερο πλεονέκτημα αυτής της υποψηφιότητας είναι η άριστη “προϋπηρεσία” που έχουν οι άνθρωποι της Βαρκελώνης καθώς το MWC διεξάγεται εκεί από το 2006 και κάθε χρόνο στέφεται με απόλυτη επιτυχία.
    Ό,τι όμως κι αν αποφασίσουν οι άνθρωποι του GSMA, δεν θα επηρεάσει την διεξαγωγή του συνεδρίου άμεσα, καθώς και το 2012, η πόλη που θα φιλοξενήσει το World Mobile Congress θα είναι η Βαρκελώνη. Η νέα Mobile World Capital θα έχει αυτόν τον τίτλο -και την διοργάνωση του WMC- από το 2013 έως και το 2017.

    Τα Facebook phones «επιβάλλουν» hotkeys…

    Πριν αρκετό καιρό, ο Marc Zuckerberg είχε δηλώσει πώς τα Facebook Phones δεν είναι μέσα στα σχέδια της εταιρείας του. Και έλεγε την αλήθεια γιατί στο Mobile World Congress 2011 δεν είδαμε ούτε ένα τηλέφωνο σχεδιασμένο αποκλειστικά γύρω από το Facebook. Αυτό που είδαμε όμως ήταν τα HTC ChaCha και HTC Salsa, τα πρώτα smartphones με πλήκτρο ειδικά σχεδιασμένο για το μεγαλύτερο social network του πλανήτη.
    Στο επίσημο blog του Facebook γράφτηκε πώς δεν θα είναι αυτά τα μόνα τηλέφωνα που θα ενσωματώνουν της λειτουργίες του. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι θα παρουσιαστούν δεκάδες συσκευές με παρόμοια φιλοσοφία μέσα στο 2011. Με αυτό τον τρόπο, το Facebook θέλει να αποφύγει την σύνδεση του όνοματος του με έναν μόνο κατασκευαστή. Έτσι, θα υπάρχουν περισσότερα προϊόντα στην αγορά με το όνομα του με αποτέλεσμα να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η διεισδυτικότητα του στην αγορά.
    Όταν αρχίζουν όμως οι κατασκευαστές να προσθέτουν πλήκτρα, στην εποχή που υποτίθεται ότι θέλουμε να τα αποφεύγουμε και να έχουμε μόνο οθόνες αφής, δημιουργείται ένα τεράστιο θέμα και ένας κίνδυνος: πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα site για να αποκτήσει το δικό του πλήκτρο; Και εφόσον αρχίζουμε να προσθέτουμε hotkeys, γιατί να μην επιλέγει ο χρήστης τις λειτουργίες που θα αντιστοιχούν σε κάθε πλήκτρο;

    • SMS para tados

    Μη πυροβολείτε τηNokia! Μπορεί φέτος να την βλέπετε στα κάτω της, για την ακρίβεια να μην την βλέπετε καθόλου, αλλά του χρόνου έχει δύο επιλογές. Ή θα κάνει ένα δυναμικό comeback ή θα μείνει τελείως back. Εμείς πάντως στοιχηματίζουμε στο πρώτο!

    Όπως επίσης θεωρούμε ότι, υπό τις παρούσες συνθήκες, ήταν καλή επιλογή η συνεργασία με την Microsoft, στην λογική ότι από τρία κακά διαλέγεις το μικρότερο. Αν είχε μείνει στο Symbian ήταν θέμα χρόνου να μας καληνυχτήσει και αν είχε πάει στο Android θα είχε να ανταγωνιστεί 300 συσκευές το χρόνο που μοιάζουν σαν 300 σταγόνες νερό…

    Για την ώρα πάντως στη Nokia κωπηλατούν με το παράγγελμα του Stephen. E-lop, E-lop, E-lop…

    Το Android πάντως τους έχει κάνει όλους μάγκες. Δεν μιλάμε για τις εταιρείες που έχουν παράδοση στις συσκευές, αλλά για εκείνες που ξεφύτρωσαν από το πουθενά. Η συνταγή είναι απλή: Βρίσκεις ένα ευφάνταστο brand. Παίρνεις το λειτουργικό δωρεάν από την Google, βρίσκεις έναν κινέζο κατασκευαστή που καρφώνει εξαρτήματα στις πλακέτες και έχεις έτοιμα τα προϊόντα. Τώρα σε ποιον θα τα πουλήσεις και πόσο θα αντέξεις, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο…

    Γιατί στο τέλος θα μείνουν οι επώνυμοι και κανά δύο που ενδεχομένως θα σωθούν από τον σωρό.

    O Gianluca είδε και πάλι όλους τους Έλληνες φίλους του. Το περίπτερο της emporia ήταν μαγνήτης για πολλούς και υπήρχε αρκετό ενδιαφέρον αν και το deal στην Ελλάδα έχει κλείσει. Το localization έχει τελειώσει και σε 1-2 μήνες οι συσκευές θα είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα. Ποιος θα τις φέρει; Αυτό κι αν είναι έκπληξη…

    Μας άρεσαν τα κινητά και τα tablets της viewsonic τα οποία τον επόμενο μήνα που θα αρχίσουν να μιλάνε ελληνικά θα κάνουν μάλλον την εμφάνισή τους στα multirama.

    Στην Ελλάδα θα αφιχθεί σε λίγο καιρό και το ‘Blur’ της Motorola αν πιστέψουμε μία συζήτηση που έτυχε να ακούσουμε το περίπτερο της αμερικανικής εταιρείας.

    Η φούσκα του συνεδρίου, μοιάζουν να είναι τα INQ facebook κινητά. Σε μία εποχή που ΟΛΑ τα κινητά μπορούν να μπουν στο facebook και που ανάλογες λύσεις υπάρχουν από επώνυμους κατασκευαστές (λέγε με HTC), γιατί να αγοράσει κανείς ένα κινητό μόνο και μόνο γιατί το βάφτισαν facebookphone. Εντάξει πουλάει το fb αλλά δεν θα το βγάλουμε και σε πετσέτες, γλυφιτζούρια ή μαξιλαράκια…

    Όλο χαρά η Χαρά και ο Σπύρος δέχτηκαν μέσα σε δύο μέρες περισσότερους από 20 operators από τις χώρες που καλύπτει το hub της Αθήνας. Πως τα πήγαν; Μια Χαρά!!!

    Το γεγονός ότι στο MWC μιλούσαν όλοι με όλους, μάλλον πρέπει να το ζήλεψε η Wind που έβγαλε το Wind-to-All για να μιλάνε μέσα από το δίκτυό της όλοι με όλους.

    Αυτό είναι το τελευταίο Telecom Times και το MWC2011 αποτελεί ήδη παρελθόν. Όμως εμείς έχουμε μαζέψει αρκετό υλικό που θα συνεχίζει να δημοσιεύεται από το το www.digitallife.gr κάτι που άλλωστε γινόταν live από την πρώτη στιγμή που φτάσαμε στη Βαρκελώνη.

    Ευχαριστούμε την Vodafone που ήταν χορηγός data για την υποστήριξή της, την Nokia για τα N8 χάρη στα οποία βγήκαν εξαιρετικά videos και φωτογραφίες, τον Αιμίλιο και την Huawei για τα MiFi, την Dell για τα laptops, αλλά και όλους τους χορηγούς χωρίς την υποστήριξη των οποίων δεν θα είχαμε γράψει 100.000 λέξεις, δεν θα είχαμε τραβήξει περισσότερες από 1000 φωτογραφίες και πάνω από 60 videos τα πιο πολλά από τα οποία είναι hands-on!
    Hasta la Vista!!!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles